رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت درخواست‌های موفق در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، افزایش یافت.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، سامانه مدیریت آموزش مجازی را طراحی و تجاری‌سازی کند.
دوره آموزشی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، ویژه کارکنان شعب استان تهران با حضور معاونین مناطق این استان برگزار شد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی گفت: هدف سامانه مدیریت زمین انجام امور به شکل هوشمند بدون دخالت فرد است تا امضاهای طلایی و رانت های موجود در حوزه زمین خواری حذف شود.
راه اندازی خط تماس ۱۶۴۹ در یک ماه گذشته بیش از ۶۰۰ تماس مردمی داشته که با اتصال این خط به نهادهای متولی و ذی نفع، آن ها پاسخگو در حوزه مدیریت زمین خواهند بود.
دوره آموزش سامانه مدیریت کارت شرکت سابین تجارت آریا در مدیریت شعب اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولین حوزه کارت شرکت سابین تجارت و نمایندگان بازاریابی شعب این استان برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: قصد داریم در نیمه نخست امسال در راستای پایش هوشمند و صدور مجوزها، کل اراضی کشاورزی کشور را به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مجهز کنیم.
سامانه «هدف»، خدمتی کاربردی از بانکداری الکترونیکی بانک آینده است که به‌منظور تحلیل، پالایش و دسته‌بندی هزینه و درآمدهای روزانه افراد، طراحی شده است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانک ملی رونمایی شد.
نخستین جلسه سامانه مدیریت پنجره واحد زمین به ریاست رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در محل این سازمان برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سکو یا سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌ها تهیه شده؛ تاکنون اطلاعات چهار اردوگاه کشوری در آن وارد شده و درجه‌بندی اردوگاه‌ها نیز شروع شده است.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱ خبر داد.
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی کنترل کننده و ساخت میز تست سامانه مدیریت حرارت ویژه یک خودروی الکترونیکی شدند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور طی هفته آینده از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی سامانه ای هوشمند برای مدیریت مصرف آب در کشاورزی شدند.
مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه انتظار اثرگذاری سامانه مدیریت پنجره واحد زمین بر کاهش جرائم و تخلفات در این حوزه را دارد.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در مورد راه‌اندازی سامانه بومی معاملات بورس، گفت: به‌کارگیری این سامانه و نیز استفاده از آن نیازمند برخی از مجوزها است که باید از طریق بورس‌ها و سازمان بورس صادر شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از ایجاد سامانه مدیریت بدهی‌ها و مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: این سامانه را برای رصد میزان دیون و مطالبات شهرداری طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران راه‌اندازی شده و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ