روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه اوناناتوسط سوتوکا باز شد. گل اول لانس به منچستریوناتید توسط توسکا از وسط زمین زده شد.
ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با النصر مقابل پاریس یاد دوران رئال را زنده کرد و یک قیچی برگرداندن زیبا زد ولی به گل تبدیل نشد.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس دربخشی از گفتگوی خود با عادل فردوسی‌پور خاطره‌ای از گفتگوی خود با سرمربی آنتورپ بیان کرد.
خوزه رنه هیگوئیتا، دروازه بان پرحاشیه فوتبال کلمبیا برای بسیاری از فوتبالدوستان به خاطر روش معروفش در دفع توپ معروف به "حرکت عقرب" به شهرت رسیده است.
مدافع برزیلی سپاهان دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی غنا در جریان تمرین این تیم بر اثر سقوط دروازه از ناحیه پا آسیب دید.
حسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی گل تماشایی را وارد دروازه القطر کرد.
در اتفاقی عجیب در یک مسابقه فوتبال داخل سالن تلاش متعدد بازیکنان زردپوش برای باز کردن دروازه حریف با وجود خالی بودن دروازه نیز نتیجه نداد.
مهاجم تیم ملی اندونزی با فرصت‌سوزی مقابل دروازه خالی حریف سوژه سرمربی خود شد.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه لیونل مسی به زیبایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا آرژانتین ۳-۲ پیش بیفتد.
آنخل دی‌ماریا در نیمه اول بازی فینال برای دومین بار دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا خیال آرژانتین راحت‌تر شود.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
گل اول آمریکا توسط پولیسیچ در دقیقه ۳۸ وارد دروازه بیرانوند شد.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
روزبه چشمی در آخرین دقیلق بازی باز ولز دروازه این تیم را گشود.
سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز نمایش خیر کننده‌ای داشت. او در همان ابتدای بازی بای یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.
محققان به تازگی با طراحی نوعی مدل یادگیری جدید، توانسته اند نقش دروازه بانی را به یک ربات چهارپا بسپارند.
احمد نوراللهی گل ۱۰۰ درصد الجزیره را از روی خط دروازه برگرداند و ناجی الاهلی شد.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
اتفاق هایی که شاید فقط در ایران می‌افتد؛ چسباندن تور به تیر دروازه با چسب نواری!
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ