یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
مالک باشگاه شاهین از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استانی خبر داد.
بارسلونا به خاطر مشکلات مالی، نه از پس هزینه انتقال و نه دستمزد کاپیتان بایرن مونیخ برنمی‌آید.
مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون از احتمال کناره گیری نماینده ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات مالی خبر داد و گفت: این کناره گیری برای هندبال گران تمام می شود.
اکبری درباره وضعیت فعلی باغ وحش‌ها گفت: هنوز به دلیل مشکلات مالی و ناکارآمدی برخی از مدیران اجرایی موجود در باغ وحش‌ها شرایط ما قابل قبول نیست، اما سختگیری در زمینه باغ وحش‌ها را در سال جاری افزایش خواهیم داد تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
حمید خدابنده‌لو به دلیل مشکلات مالی چوکا سرانجام تصمیم به جدایی از تیمی گرفت که علاقه زیادی به آن داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
در حالی که علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان مسائل مالی عنوان شده بود اما حالا این باشگاه می‌گوید او با درخواست خودش و به دلیل مشکلات شخصی از ایران رفته است.
تیم فوتبال استقلال تهران پس از دو روز تمرین نکردن به دلیل مشکلات مالی، ظهر امروز تمریناتش را آغاز کرد.
تمرين امروز بازيكنان استقلال به دليل عدم پرداخت مطالبت تعطيل شد تا یکبار دیگر مشکلات مالی در این باشگاه به چشم بیاید.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود، در تمرین امروز شرکت نکردند.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان، مظلوم‌ترین تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی هستند که به دنبال فوتبال خوب و بازی جوانمردانه هستند.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ