روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پست اینستاگرامی بازیکن تیم فوتبال الشرطه با کریستیانو رونالدو جنجال‌آفرین شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
انتشار تصویر جدید از مسوت اوزیل با تتوی جنجالی، او را تبدیل به سوژه مورد بحث در آلمان کرده است.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
عکس پرسپولیسی‌ها در دفتر باشگاه با حضور کارمندان زن جنجالی شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
تراکتوری‌ها با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سپاهان را شکست دادند.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
صفحه باشگاه آلمانی عکس جالب از سردار آزمون و زایی آلونسو را پشت سر گذاشت.
نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: معتقدم مردم باید مطلع شوند یک مسئول یا نماینده چه می‌کند و چه اقداماتی در جهت رفع مشکلاتشان انجام می‌دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و تلاش کرده ام بتوانم ذره‌ای مشکلات مردم را برطرف کنم.
باشگاه السد قطر از مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس تقدیر کرد.
چندی پیش مجتبی پوربخش در یک استوری درباره فوت علی انصاریان افشاگری کرد و فوت این بازیکن را با تزریق سلول بنیادی مشکوک دانست.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
جرارد پیکه تصویری جدید از خود در کنار کلارا منتشر کرده است.
استقلال روز گذشته موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در دیداری پراتفاق از سد تراکتور عبور کند.
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
مهاجم جنجالی پرسپولیس تصویر جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
در جریان پیروزی 2-1 ژاپن مقابل اسپانیا گل دوم ژاپنی‌ها که ابتدا مردود و سپس با دخالت VAR پذیرفته شد جنجالی شده است. گلی که باعث حذف آلمان از مرحله گروهی شد.
تصویری از دعوای سید محسن دهنوی، نماینده مجلس در زمان دانشجویی اش منتشر شده است.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ