شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد تا برای جانشینی نیمار جونیور، به سراغ وینگر ایتالیایی یوونتوس، فدریکو کیه‌زا برود.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
محمدرضا گرایی ملی‌پوش 67 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد است، اما در خصوص نماینده این وزن ایران در بازی‌های آسیایی، سه گزینه پیش روی کادرفنی است که یکی از بین آنها به هانگژو خواهد رفت.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رمز قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته، گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه نیمکت پرسپولیس برای فصل بعدی است.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
رسانه‌های ایتالیایی از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اول ناپولی برای جانشینی لوچانو اسپالتی یاد کردند.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
مهاجم پیشین استقلال در مورد دلایل عدم قهرمانی این توضیحاتی ارائه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی دچار دردسرنخواهد شد گفت: از بین سه گزینه قهرمانی شانس تیم اصفهانی بیشتر است.
نبرد قهرمانی لیگ برتر سه گزینه دارد، راس هرم از دربی چه می خواهد؟
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است فدراسیون فوتبال بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از گزینه‌های داخلی و خارجی فدراسیون فوتبال مطلع نیستم.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت لغو میزبانی هند از رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا ، بحرین و قزاقستان گزینه های اصلی میزبانی این مسابقات خواهند بود.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
جیمی فلوید هاسلبنک اعتقاد دارد که منچستر سیتی گزینه اول قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس است.
چوکای تالش با حضور در انتهای جدول اصلا وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ندارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
اسطوره فوتبال آلمان و کاپیتان مانشافت در زمان قهرمانی جام 1990 ایتالیا، آلمان را گزینه جدی قهرمانی می‌داند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ