سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت لغو میزبانی هند از رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا ، بحرین و قزاقستان گزینه های اصلی میزبانی این مسابقات خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور گفت:۷۰۰ کیفرخواست علیه منافقین همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های این سازمان در دستگاه قضایی تشکیل و به دادگاه فرستاده شد و به زودی دادگاه بین المللی برای مجازات این جانیان برگزار خواهد شد.
دادستان کل کشور گفت: ۷۰۰ کیفرخواست همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های سازمان منافقین در دستگاه قضایی تشکیل شده و به زودی دادگاه بین المللی مجازات آنها برگزار خواهد شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.
یونس امامی در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی 6 بر صفر از سد محمدصادق فیروزپور گذشت.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
سخنگوی فدراسیون کشتی از اقدام باشگاه سپاهان در لغو ناگهانی میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتقاد کرد و گفت: اقدام آن‌ها غیر حرفه‌ای بود و به جایگاه کشتی ایران لطمه زد.
دارنده مدال برنز جهان در سال 2022 در مورد شکستش مقابل نفر دوم وزن 74 کیلوگرم آمریکا در فینال اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 گفت که حریفش را دست‌کم گرفته است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: دبیر در دیدارش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی موارد زیادی را صحبت کرده است که قطعا جزئیات آن را با اصحاب رسانه در میان خواهد گذاشت.
سخنگوی فدراسیون کشتی مباحث مالی این فدراسیون را شفاف سازی کرد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.
سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید سوریان همچنان به عنوان نایب رییس به فعالیتش در فدراسیون ادامه می‌دهد و موضوع استعفا منتفی است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه‌ها گفت: این‌ها دانشگاه‌ها را هدف گرفتند. آن‌ها خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند؛ چراکه دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا (س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی کار کردند. این‌ها خواستند در آنجا زهری بریزیند و به زودی معلوم می‌شود که این تلاش‌شان بی‌فایده بوده است.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی آزاد گفت: زورم به حریف آمریکایی می‌رسید، اما اشتباه کردم و پایی که گرفته بودم را به خاک ختم نکردم تا او ببرد.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
امام جمعه خرم آباد گفت: یکی از آسیب‌ها رهاورد تمدن مادی غرب و گناهی است که تمدن مادی به رهبری کشور‌های غربی در مورد جنس زن مرتکب شده و نیازمند ساعت‌ها سخن گفتند است. خسارت و زیان فراوانی به جنس زنان زده اند که به زودی جبران نخواهد شد. حاصل تمدن غرب در مورد زنان این است که یکی از مهمترین وظایف زن را جلوه گری قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ