سرمربی تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد خودش و سایر همکارانش در فصل پیش رو بازی جوانمردانه را رعایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در میان اصولگرایان تقریبا همه آنهایی که پیش‌بینی می‌کردیم ثب نام اولیه انتخابات را انجام دادند.
سرپرست سابق استقلال با انتشار لیست بازیکنان مورد نظر نکونام، به مدیریت فعلی علی خطیر کنایه زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
جواد نکونام فعلا علاقه‌ای به اعلام لیست مازاد خود در استقلال ندارد و همه چیز را در این خصوص به زمان سپرده است.
باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
آخرین حضور دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در لیست تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی برمی‌گردد.
سرمربی فولاد خوزستان اولویت اصلی خود را تمدید با بازیکنان فعلی قرار داده و سپس در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در حال برنامه ریزی برای ایجاد نهضت آسفالت در اهواز هستیم و برای این کار فعلاً ۳۰ هزار تن قیر از دولت گرفته‌ایم.
رئال مادرید همچنان در حال بررسی گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی این تیم، است.
سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید هنوز لیستی از بازیکنان تیم ملی منتشر نشده است و زمان اردوهای ملی فعلا مشخص نیست.
مهاجم ایرانی هال سیتی همچنان دور از لیست نفرات تیمش است.
با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی شود و می تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
استقلال بعد از شکست دو بر یک در برابر سپاهان تمرینات خود را برای دیدار با ملوان از امروز در کمپ ناصر حجازی از سر گرفت.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن فعلا اجازه همراهی تیمش را در مسابقات رسمی ندارد.
لیست تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مشخص شد که پنج ملی پوش فعلی در دوره گذشته جام ملت‌ها و جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کردند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال گذشتهبیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت هیچ فعالیتی نداشتند که لیست این شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده تا به طور کلی غیرفعال شوند.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
حالا و با اتفاقی که برای کاوه رضایی رخ داده نام این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس باز هم مطرح شده، اما این در حالی است که او فعلا در لیست این باشگاه قرار ندارد
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ