رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهرهای خود در مبدا سفر تهیه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نقطه نظرات خود درباره مدیریت بازار کالاهای استراتژیک در کشور را مطرح کردند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأیید واردات خودرو‌های کارکرده گفت: قرار نیست این خودرو‌ها از محل ارز دولتی وارد شود بلکه مردم می‌توانند با ارز‌هایی که در خانه‌های خود دارند و تا ۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اقدام به واردات کنند.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
قیمت ارز هم اکنون بر خلاف چند روز گذشته روند ریزشی خود را آغاز کرده است.
وزیر نفت گفت: بانک مرکزی به‌تازگی به پشتوانه صنعت پتروشیمی سامانه مبادله ارزی خود را راه‌اندازی کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش‌های خوبی برای کنترل تورم انجام داده اما همه این تلاش‌ها با افزایش ناگهانی نرخ ارز، بی‌اثر می‌شوند و به چشم مردم نمی‌آیند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود که باید به آن توجه شود تا شاهد ثبات در قیمت ارز باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال ۱۴۰۲، ۸۵ دلار پیش‌بینی کرده است، گفت: همان طور که در نظر گرفتن این عدد برای فروش نفت غیرواقعی است، تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه هم غیرواقعی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
مرکز پژوهش‌های اتاق ایران در جدیدترین گزارش خود به بررسی سیاست‌های موجود در بازار ارز پرداخته و راهکارهایی برای تثبیت نرخ در این بازار ارائه داده است.
مصطفی هاشمی طبا گفت: درک اینکه چرا قیمت ارز بالا می‌رود، خیلی ساده است؛ ولی معلوم نیست مسئولان با اینکه می‌دانند، چرا خود را به ندانستن می‌زنند. البته دلیل آن روشن است؛ چون نمی‌توانند یا نمی‌خواهند کاری کنند؛ بنابراین خود را به بی‌اطلاعی می‌زنند.
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: دولت نباید خود را نسبت به بازار غیررسمی ارز بیگانه بداند چرا که این بازار بر همه حوزه‌ها و اقتصاد کشور اثرگذار است.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش جلسه امروز مجلس در بازار ارز باید به صورت شفاف در اختیار نمایندگان و مردم قرار بگیرد تا بدانیم دولت در بازار ارز چه می‌خواهد بکند.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز، تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟، پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ آبان، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۱ آبان، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع شکام ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١۵٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١٥٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.
رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهرهای خود در مبدا سفر تهیه کنند.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ