باشگاه آژاکس با انتشار یک اطلاعیه به شرح آخرین وضعیت سلامت ادوین فن‌درسار پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درسار به وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
در این بیانیه آمده است: «ما ایران را برای اجرای سریع و کامل اقدامات توافق شده با توجه به اهمیت ادامه و تشدید برنامه هسته‌ای‌اش پاسخگو خواهیم دانست. این اقدامات ایران را از تعهدات سال ۲۰۱۵ خود دورتر کرده است.»
آمریکا در جریان نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای بر مواضع خصمانه خود علیه ایران تاکید کرد.
وزارت خارجه چین به بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه چین به بیانیه مشترک اخیر ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در «فردو» گفت: این موضوع به آژانس اطلاع رسانی شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه ۳ کشور اروپایی و آمریکا گفت: غنی سازی ۶۰ درصد در فردو در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ به آژانس اطلاع رسانی شده و همه حالت‌های غنی‌سازی در پرسشنامه اطلاعات طراحی درج شده است.
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و ایالات متحده آمریکا با صدور بیانیه‌ای مشترک به گزارش ادعایی و تحریک آمیز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران واکنش نشان دادند.
ایالات متحده و سه کشور اروپایی در بیانیه ای مدعی شدند که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد ایران به تعهدات هسته ای خود عمل نکرده است.
تروئیکای اروپا بیانیه مشترکی را درباره واکنش ایران به قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی صادر کردند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بیانیه جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران رسانه ای کرد.
سه کشور اروپایی عضو برجام به همراه آمریکا با صدور بیانیه مشترکی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کردند.
سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس بیانیه ای را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی درباره توافق هسته ای ایران ارائه کردند.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به بیانیه آمریکا عنوان کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا دلیل اصلی افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران بوده است.
در بیانیه تروئیکای اروپا آمده است: «فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و منطقه را محکوم کرده و به مقابله با آن پایبند هستیم».
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
محسن نذیری اصل نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تلاش آمریکا و اروپا برای همراهی کشور‌های آفریقایی و آمریکای لاتین درباره موضوع ایران در نشست شورای حکام نتیجه بخش نبود.
با وجود قرائت این بیانیه ضدایرانی جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین گفت: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست آژانس هیچ ثمری ندارد.
وزیر امور خارجه با اشاره به نشست جاری آژانس بین المللی انرژی اتمی،گفت: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست وین هیچ ثمری ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بیانیه تروئیکای اروپا یک موضع نادرست و نسنجیده در یک زمان نادرست بود.
تروئیکای اروپایی در بیانیه ای تاکید کردند: موضع ما همچنان روشن و ثابت است. ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با حسن نیت با آژانس همکاری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ