مهدی طارمی در شب پیروزی ۴-۲ پورتو مقابل فامالیکائو در چارچوب هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ پرتغال، هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره عالی ۹.۳ گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
شاگردان ژابی آلونسو در غیاب ستاره ایرانی خود به پیروزی مقابل وستهم رسیدند.
طارمی ۴گل زد و به یکقدمی آقای گلی پرتغال رسید
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تونی که با ۲۰ گل زده، سومین گلزن برتر فصل جاری لیگ برتر انگلیس است، بعد از گذشت ۴ ماه می‌تواند به تمرینات بازگردد و برای حضور دوباره در فوتبال، در ژانویه ۲۰۲۴، آماده شود.
شهاب گردان از فولاد، نامزد بهترین دروازه‌بان لیگ قهرما‌ن آسیا معرفی شد.
۴ کارشناس داوری: گل آبادان به استقلال آفساید بود
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، می‌گوید گلزنی به رئال مادرید برای او مثل رویاست.
پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از گلر ایرانی خود شکست سنگینی مقابل آندورا متحمل شد.
بازیکن فولاد می‌گوید که با روحیه‌ای بالا به دنبال پیشرفت زیر نظر علیرضا منصوریان است.
مدافع مس می‌گوید درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار مسئله خاصی نبود.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برابر تیم نفت مسجدسلیمان به پیروزی پرگل رسید.
چندان سابقه ندارد که تیم‌های ایرانی در روز آخر کار صعود را به نحو احسن تمام کنند اما این اتفاق درباره تیم جوانان ایران رخ داد.
شاگردان هرنان کرسپو در هفتمین پنالتی صعودشان را به جمع هشت تیم برتر آسیا جشن گرفتند.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
تیم فوتبال گل گهر در هفته بیستم لیگ برتر برابر ملوان انزلی به پیروزی رسید.
کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الوحده موفق شد چهار بار دروازه حریف را باز کند تا برای نخستین بار در لیگ عربستان یک بازیکن موفق به پوکر شود.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر این بار برابر ملوان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی پرگل دست یافت تا از زیر فشار خارج بشود.
پله: ۴گل در فینال! امباپه تو چه اعجوبه‌ای هستی؟
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
دروازه تیم فوتبال استقلال در کرمان مقابل نساجی هم بسته ماند تا چهارمین کلین شیت پی در پی آنها هم ثبت شود.
ه سایت «گازتا» یونان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: کریم انصاری فرد اولین گل خود را با پیراهن اومونیا به ثمر رساند و در پیروزی ۴-۰ تیمش شریک شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ