مهاجم تیم فوتبال سپاهان با انتشار یک استوری به اتفاقات هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر واکنش نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
این رسانه انگلیسی نوشت: توقیف محموله، جدیدترین تشدید تنش میان واشنگتن و تهران پس از سال‌ها تحریم‌های آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. ایران تحریم‌های آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد و صادرات نفت این کشور در حال افزایش است.
پدر لیونل مسی، به همراه پسرش رودریگو پس از گذراندن چند روز در عربستان به پایتخت کاتالونیا بازگشت.
چند روز پس از جنایت مادر کودک با اداره پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که هنگام بردن دخترش به پارک یک فرد ناشناس او را دزدیده است.
داریوش بهشتی تنها چند روز پس از معرفی رضا نوید به عنوان مالک باشگاه جانشین این چهره شد.
برجها و ساختمان‌ها با وجود گذشت چند روز از زلزله هولناک در جنوب ترکیه همچنان ریزش می کنند!
آنطور که از صحبت‌های بازیکنان فولاد پس از باخت مقابل سپاهان برمی‌آمد، حواشی بازی پرسپولیس همچنان ذهن‌شان را مشغول کرده است.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
یک اسیری فلسطینی پس از ۲۳ سال اسارت که آزاد شده بود، در همان روز از سوی نظامیان صهیونیستی دوباره بازداشت شد.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
تیم ملی فوتبال کاستاریکا پس از جام جهانی ۲۰۱۴ اولین پیروزی خود را در جام جهانی به ثبت رساند.
تیم ملی فوتبال کاستاریکا پس از جام جهانی ۲۰۱۴ اولین پیروزی خود را در جام جهانی به ثبت رساند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
استقلال و خداداد افشاریان که در هفته جاری مواضع سختی را علیه همدیگر گرفته بودند، خیلی زود با هم دیدار می کنند.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ