اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تشدید سامانه بارشی و احتمال تگرگ و تندباد در استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی، برای فردا شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرده است.
امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تگرگ و وزش بادهای متوسط تا شدید در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
اهواز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به شرایط جوی مورد انتظار در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وضعیت جوی پیش رو صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی و وقوع بارش باران در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی و احتمال رگبار شدید باران، وزش باد متوسط و ریزش تگرگ در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش شدید در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به رخداد بارش باران و ریزش تگرگ در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی نارنجی، اعلام‌کرد: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از امروز تا پایان روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف یا باران رخ خواهد داد.
در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.
اهواز- مدیریت بحران استانداری خوزستان درباره ورود سامانه جدید بارشی هشدار نارنجی را صادر کرد.
اهواز - اداره کل هواشناسی استان خوزستان در خصوص بارش باران در این استان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.
ولیپور افزود: پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، حضور در حاشیه رودها و مسیل‌ها نیز از جمله توصیه‌های همیشگی در شرایط بارش برف و باران است.
اهواز - اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وضعیت جوی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
هشدار نارنجی بارش برف و باران در ۱۰ استان
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ