برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید با توجه به زمان برگزاری تورنمنت کافا، تساوی مقابل تاجیکستان برای او عجیب نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید با توجه به زمان برگزاری تورنمنت کافا، تساوی مقابل تاجیکستان برای او عجیب نبود.
سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
مدیر تیم فوتبال انپی مصر از ناپدید شدن یکی از بازیکنان این تیم خبر داد؛ او گفته همسر این بازیکن هم اطلاعی از سرنوشت او ندارد.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال توضیحات مفصلی را درباره برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی همراه با بازیکنان جوان ارائه کرد.
ژروم روتن، ستاره سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که اخراج کریستوف گالتیه تاثیری روی شرایط این تیم نخواهد داشت.
روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان استقلال چهار ماه است پول نگرفته‌اند اما به جای پول خودشان درگیر پرداخت طلب استراماچونی هستند.
حسین شنانی می‌گوید بازیکنان نفت مسجدسلیمان در عدم نتیجه‌گیری این تیم مقصر هستند.
چالهان اوغلو و اونانا در مورد دعوای عجیب بازیکنان اینتر در جریان بازی با پورتو توضیحاتی را ارائه کردند.
محمد سلطانی‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن دست به دست هم داده‌اند تا از مسابقات باقی‌مانده لیگ، بیشترین امتیاز را کسب کنند.
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
بازیکنان تیم‌ملی کرواسی دقایقی پیش دوحه را به مقصد زاگرب ترک کردند.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی 2022 قطر را برعهده گرفت.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی به خبرنگاران گفت ناراحتی خودش و بازیکنانش از این اتفاق غیر قابل وصف است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
با درخواست کارلوس کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش ریکاوری بعد از هر بازی خود در لیگ برتر را زیر نظر کادر تیم ملی برگزار می‌کنند.
حسام عبدالله شکست مصری‌ها در ست چهارم را به دلیل اشتباهات بازیکنان خودی می‌داند و از نتیجه کسب شده علی‌رغم باخت رضایت دارد.
میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به‌دست آوردند.
سه فوتبالیستی که در فهرست گران‌ترین‌های تاریخ اسپانیا رتبه های اول تا سوم را دارند، با پیوستن به چلسی صاحب این رکورد شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ