روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان استقلال چهار ماه است پول نگرفته‌اند اما به جای پول خودشان درگیر پرداخت طلب استراماچونی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اگر شاگردانش با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند آن را تغییر خواهد داد.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
محمد سلطانی‌مهر می‌گوید استقلال خوزستان تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم خواهد بود.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
سید محمد موسوی ضمن تمجید از عملکرد ژاپن اعتقاد دارد در ادامه بازیکنان جوان ایران آب‌دیده می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد.
نخست وزیر طالبان به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفته است حکومت طالبان از «ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می‌کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است و تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی برای افغانستان به میدان خواهد رفت.»
مهاجم جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، صعود به لیگ برتر را اتفاقی دانست که برای همیشه در ذهن هواداران خواهد ماند.
لوییز فرناندز، بازیکن و مربی سابق پی‌اس‌جی، معتقد است پاریس با پپ گواردیولا تیمی متفاوت خواهد شد و او بازیکنان نالایق تیم را بیرون خواهد کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش بدون اعتماد به نفس کاذب پای به زمین خواهد گذاشت.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هفته گذشته تیمش، نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس ارائه کرده است.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که در دو سه روز آینده یک بازیکن بزرگ به جمع نفرات این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر اضافه خواهد شد.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
"رابرت کندی جونیور" برادر زاده "جان اف کندی" یکبار درباره تاخیر در انتشار اسناد مرتبط با ترور عمویش پرسیده بود: "آنان در حال پنهان کردن چه چیزی هستند"؟ من به شدت گمان می‌کنم که پاسخ این پرسش فعالیت‌های سیا و دیگر سازمان‌ها و بازیگران دولتی امریکا در کشور‌های خارجی را دربرمی‌گیرد که می‌توانند باعث شرمساری دولت فدرال امریکا شوند و روابط دولت فعلی با کشور‌های دیگر را به خطر خواهد انداخت.
سرپرست تیم فوتبال جوانان از باشگاه‌ها درخواست کرد که از این تیم قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حمایت کنند.
مربی سنگال بدون بازیکنانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اکوادور حاضر شد و به این دلیل با مجازات روبرو خواهد شد.
محمود فکری اعتقاد دارد شرایط بازیکنان سایپا رو به بهبود است و این تیم در ادامه فصل به شرایط بهتری دست پیدا خواهد کرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری جدید تهویه هوا برای خنک کردن بازیکنان و هزاران هوادار در آب و هوای بیابانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ربیع خواه که جز بازیکنان کم حاشیه و آرام فوتبال محسوب می‌شود، حال در سمتی متفاوت قرار گرفته و باید دید آیا خودش را در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد داد یا از کنار زمین تیم دریا بابل را هدایت می‌کند؟
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
سرمربی سنگال اعلام کرد که تیم او قصد دارد در بازی های دوستانه، از سیستم 5 دفاعه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ