آلفونس شوبک، آشپز معروف بایرن مونیخ، به خاطر فرار مالیاتی به زندان محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد خانم ها مقصر بوده اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در تصادفات جرحی در سه ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۸۸ درصد آقایان و تنها ۱۲ درصد از خانم ها مقصر بوده اند.
وکیل مهدی هاشمی گفت: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: در یکی، دو سال اخیر به موضوع اشتغال خیلی بها بدهیم و همین توجه به اشتغال سبب شده که در دو، سه سال اخیر نرخ بازگشت مجدد به زندان کاهش پیدا کند.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص عملکرد تیم دختران زیر 17 سال در مسابقات آسیایی صحبت کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
بهترین های فوتبال زنان در سه بخش بازیکن، مربی و دروازه¬بان جوایز خود در مراسم دِ بِست امسال را دریافت کردند.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
ندا جلیلیان از نتیجه دادگاه انتقاد می‌کند: «از رای دادگاه راضی نیستم. اصلا هیچ عدالتی اجرا نشد. انگار نه انگار که ۴۳ نفر زیر آوار مردند. همه‌چیز به راحتی تمام شد و رفت. می‌گویند چند نفر از محکومان فراری هستند، بقیه هم دارند در شهر می‌گردند. چند نفری را که گرفته‌اند فقط تا سه سال زندان می‌مانند. این چه عدالتی است؟ چه قانونی است؟ اصلا مانده‌ام در این رای دادگاه که چه شد.»
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
مرد سالخورده که به خاطر بی‌توجهی‌های همسرش او را با تابه به قتل رسانده است به سه سال زندان محکوم شد
دادستانی آمریکا یکی از مدیران سابق توییتر را پس از محاکمه در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو، به اتهام جاسوسی برای عربستان سعودی به سه سال و نیم زندان محکوم کرد.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
مردم ترکیه واقعا از فقر شدید رنج می‌برند من هرگز ندیده‌ام کشورم یا هیچ کشوری ظرف مدت دو یا سه سال تا این اندازه فقیر شود. درآمد سرانه کاهش یافت. مردم ترکیه کم‌تر می‌خورند و کم‌تر مصرف می‌کنند. آنان کم‌تر از زندگی لذت می‌برند. من خشم را در وجودشان احساس می‌کنم.
پارلمان ترکیه قانونی را برای مبارزه با گمراه سازی رسانه‌ای تصویب کرد که هر فرد یا نهادی که اقدام به نشراطلاعات کذب نماید به سه سال زندان محکوم خواهد شد.
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی سه هزار و ۶۰۶ زندانی جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر بیست هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در نیمه نخست سال خبر داد.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ