در شب تساوی عجیب یونایتد مقابل سویا با دو گل به خودی، تیم بایر لورکوزن با پاس سردار آزمون از باخت در لیگ اروپا فرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرخ نقدینگی در کشور کاهش پیدا کرده و امیدواریم با شفاف‌سازی جلوی بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی گرفته شود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هری مگوایر در صورت ادامه حضور در این یتم نیمکت‌نشین خواهد شد.
لکوموتیو شماره ۲۰۶۲ هنگام واگذاری واگن باردار جهت تخلیه دچار سانحه شده است، شدت این حادثه زیاد بود و بر اثر آن یک لکوموتیوران جان خود را از دست داده است.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
فرانتس راث، اسطوره بایرن مونیخ بعد از انجام عمل قلب باز اوضاع خوبی دارد.
به نظر می رسد که تغییر و تحولات بزرگی در انتظار بایرن مونیخ است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن به دنبال حضور ثابت مقابل رویال یونیون بلژیک است.
طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری پادشاه دایناسور احتمالاً تی رکس نمادین آرواره‌های قدرتمندی داشت است. هوبر می‌گوید: وقتی تیزی دندان‌هایش را در نظر بگیریم، تخمین‌ها از نیروی گاز گرفتن دایناسور به فلک می‌کشد. اما بخشی از این نیروی کل نه تنها از نیروی گاز گرفتن، بلکه از فشار اضافی بایت وارد شده توسط آن دندان‌های تیز ناشی می‌شود. به طور کلی، هرچه نوک دندان تیزتر باشد، نیروی بالقوه بالقوه با توجه به نیروی ورودی یکسان عضله بیشتر می‌شود، زیرا هر چنین نیرویی در نوک دندان متمرکز می‌شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هر شرایطی باید بجنگد و انتظار داریم با تلاش بازیکنان تیم، نتیجه خیلی خوبی را از بازی بگیریم.
تیم فوتبال استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر این بار برابر ملوان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی پرگل دست یافت تا از زیر فشار خارج بشود.
اسدی گفت: بر اساس قانون قرار بود تا تا پایان مهر ماه ۹۸ تمام پزشکان کارت خوان داشته باشند که تا این لحظه کمتر از ۴۰ درصد آن‌ها کارت خوان نصب کرده‌اند. باید در مقابل فرار مالیاتی آن‌ها ایستاد.
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
جردن باروز برای اولین بار مقابل ایران باخت.
مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
ایمان صادقی می‌گوید صحبتهای بین دو نیمه مازیار زارع باعث شد تا ملوان پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند.
مهاجم استقلال همچنان امیدوار است با به دست آوردن بهبودی کامل زیر تیغ جراحی نرود.
بایر لورکوزن امروز در یک بازی حساس به مصاف شالکه خواهد رفت.
باز هم سکوت، در جایی که باید صحبت می کردی. همین نشان می دهد شاید برخی انتقادات در موردت حقیقت داشت.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در ۶ هفته نخست سال ۱۴۰۱ رکوردهای تازه‌ای را در شاخص‌های اصلی عملیاتی و درآمدی به ثبت رساند.
نماینده قائمشهر در مجلس گفت: چرا جاسوسانی که از کشور فرار کرده اند باید درباره محیط زیست کشور ما نظر دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ