یک کارشناس حقوقی اعلام کرد اگر فردی تنها یک پرونده قضایی مفتوح داشته باشد، می‌تواند از سوی مراجع صلاحیت او تایید نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
کارشناس ارشد حقوق بین الملل گفت: اصل موضوع در رأی دادگاه لاهه، سیاسی، بین المللی و حقوقی است که واشنگتن محکوم شده و این یک بی‌آبرویی بین‌المللی برای آمریکا است.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
کارشناس حقوق محیط‌زیست گفت: اگر روزی فرضا سفیدرود فروخته شد، امکان دفاع از آن چگونه فراهم است؟ ما در یک موقعیت بر مدار حقوق زندگی نمی‌کنیم و من به اجرای این لایحه و واگذاری سند مالکیت به وزارت نیرو خیلی خوش‌بین نیستم. چه تضمینی وجود دارد که این عرصه‌ها مورد بهره‌برداری شخصی قرار نگیرد، زمانی که موجودیت قانونی وجود ندارد؟
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی آسیب‌های موجود در روند ارجاعات کارشناسی‌های غیرقضایی، گفت: ظهور و بروز قارچ‌گونه تشکیلات کارشناسی از سوی برخی بانک‌ها و سازمان‌ها به نام «برون‌سپاری کارشناسی»، تنها به کام عده‌ای خاص بوده و چیزی جز پایمال شدن حقوق کارشناسان در پی نداشته و نخواهد داشت؛ همچنین ظهور دفاتر ارجاع کارشناسی از طرف افراد غیرکارشناس و حتی دیپلمه، از پیامد‌های این دسته از ارجاعات است.
یک کارشناس حقوقی گفت: فرمان عفو ده‌ها هزار نفری مقام معظم رهبری بسیار خوشحال کننده و مثبت بوده و از گسترده‌ترین عفوهایی است که به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
پاسخ عجیب رئیس جمهور آمریکا به رسوایی کشف اسناد طبقه‌بندی‌شده از خانه و دفتر کار وی، واکنش تند یک کارشناس حقوقی را در یک رسانه محافظه‌کار به همراه داشت.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشاورزی در کشور به عنوان شغل دیده نمی‌شود. شخص کشاورز به عنوان شخصیتی حقوقی نبوده و تنها شخص حقیقی است در حالی که هویت حقوقی کمک کننده برای دریافت حمایت‌ها است.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
یک کارشناس حقوق بشری پلیس آلمان را به دلیل بکارگیری بیش از حد زور در جریان انتقال پیرمرد ۶۴ ساله سیاهپوست به بیمارستان روانی به نژادپرستی و رفتار وحشیانه متهم کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.
شورای حقوق بشر با متهم کردن روسیه به سرکوب و خشونت، پیشنهاد تعیین یک کارشناس مستقل برای بررسی موارد ادعایی نقض حقوق بشر در این کشور را تصویب کرد.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
امیر سیاح کارشناس صداوسیما در برنامه شیوه به شد به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اشاره کرد و گفت: «مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد. خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.»
یک کارشناس مسائل حقوقی به بررسی ابعاد حقوقی مطالبه خسارت آسیب دیدگان ناآرامی‌های اخیر پرداخت.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
یک کارشناس مسائل حقوقی عراق گفت: از آنجایی که دولت پیشبرد امور عراق یک دولت موقت است، بنابراین صلاحیت و اختیار برگزاری انتخابات پارلمانی مجدد را ندارد.
کامیون حامل ۱۰۰ کیسه آرد قاچاق توقیف شد
کارشناس داوری: یک پنالتی ایران و الجزایر سوخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ