آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که 3 روز بسیار گرم را در هفته جاری پیش رو داریم، گفت: در روز چهارشنبه هوای کشور در اغلب نقاط بسیار گرم خواهد شد و ممکن است شاهد نصاب جدیدی در مصرف برق باشیم.
هفته آینده گرم ترین روز های سال را سپری می کنیم که به تبع آن مصرف برق هم افزایشی می شود بنابر این باید پرسید وزارت نیرو برای این روزها چه تدابیری را در نظر گرفته است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.
افزایش دما و ماندگاری آن در کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به ویژه شمال غرب و استان‌های واقع در سواحل خزر افزایش دما رخ می‌دهد.
به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی؛ برای چند روز آینده افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور فعال خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا شنبه در اغلب نقاط کشور افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد همراه با نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت و افزایش نسبی دما برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان‌های ساحلی خزر و بیشتر مناطق نیمه غربی کشور دما افزایش می‌یابد و از فردا تا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در شرق و شمال‌شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت که در شمال‌شرق و شرق افزایش دما ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مرکزی البرز و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
افزایش دما در بیشتر مناطق کشور
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور بارش‌ها ادامه دارد و در ارتفاعات البرز به صورت پراکنده است.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور نسبت به وقوع بهمن در البرز مرکزی هشدار داد.
ضیائئیان با بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد، اظهار کرد: همچنین امروز و فردا احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. سه شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.
به گزارش سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد شدید طی امروز و فردا پدیده غالب بیشتر مناطق استان است.
با افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم‌کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن افزایش یافته‌است. مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر می گوید با رعایت چند نکته این خطر از افراد دور خواهد شد.
نوسانات شدید آب و هوایی اکنون باید یک هنجار و نه یک امر مجزا و بعید در نظر گرفته شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ