بازیکنان رئال مادرید برای سه هم تیمی خود در آخرین بازی‌شان برای این تیم جشن گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رومئو لاویا، ستاره جدید چلسی، با انتشار پستی از هواداران ساوتهمپتون خداحافظی کرد تا انتقالش به استمفوردبریج را تایید کرده باشد.
تیم پرهوادار مارسی نتوانست در دور سوم لیگ قهرمانان از سد پاناتینایکوس یونان بگذرد و حذف شد.
هری کین، ستاره انگلیسی جدید بایرن مونیخ، با انتشار پیامی از هواداران تاتنهام و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
ویتور روکه، خرید جدید بارسا، با وجود گلزنی برای اتلتیکو پارانائنزه نتوانست مانع حذف این تیم از جام لیبرتادورس شود.
وداع هری‌کین با تاتنهام با پوکر در بازی آخر؟ طارمی در راه شمال لندن
بعد از حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی، اسطوره فوتبال این کشور از حضور در میادین کناره‌گیری کرد.
چین در رقابت های سال آینده لیگ ملتهای والیبال حضور نخواهد داشت.
جردن هندرسون پیش از انتقال به الاتفاق عربستان از هم تیمی‌هایش در لیورپول خداحافظی کرد.
او اگرچه در استقلال گل های زیادی به ثمر نرساند اما گل های حساس او آنقدر نجات بخش بود که نمی توان تاثیر او را در موفقیت استقلال فرهاد مجیدی نادیده گرفت.
در نقل‌و‌انتقالات این فصل کاپیتان‌های زیادی مجبور به ترک تیم‌هایشان شدند
شاید رضا درویش در موضوع قرارداد علیرضا بیرانوند، رفتار مناسبی به عنوان یک مدیرعامل از خود نشان داده باشد اما...
پیکر مدافع فقید شهرداری همدان عصر امروز در مقیرکلا مازندران تشییع شد.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
بازی روز یکشنبه شاید آخرین حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در سانتیاگو برنابئو باشد و رئال مادرید قصد ادای احترام به او را دارد.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
کریم بنزما یک روز پس از ناکامی فرانسه در فینال جام جهانی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی کشورش وداع کرد.
کریم بنزما در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی فرانسه وداع کرد.
هرچقدر هم بزرگ و پیروز و فاتح، شکست سرانجام فرا می‌رسد اما حتی دشمنان کریس رونالدو هم چنین پایانی را برایش آرزو نمی‌کردند.
کریم باوی ستاره سابق فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.
بکام گفت که در ساعات اولیه صبح جمعه به تالار وست‌مینستر رسید به این امید که جمعیت کمتری در اینجا باشند. فکر می‌کردم اگر ساعت ۲ بامداد بیایم خلوت‌تر خواهد بود، اما اشتباه کردم. انگار همه مانند من فکر می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ