اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.
مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد محکوم مالی با همت کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف استان تهران و ایجاد سازش از نعمت آزادی برخوردار شدند.
دو مرد اجیرکننده در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند. قاتل دکتر نیز در آخرین اظهاراتش گفت‌: مرد مهندسی که با مقتول اختلاف مالی و کاری داشت و از سوی او اخراج شده بود، از من خواست او را بکشم و پول خوبی در برابرش بگیرم.
اگر ایران و آمریکا بخواهند در دو سالِ موردِ نظرِ دیوان دربارۀ تعیین میزان غرامت به توافق برسند، مذاکرۀ مستقیم و بی‌واسطه بین مقام‌های دو کشور ضرورت پیدا می‌کند. این ضرورت بدان علت است که مذاکرۀ غیرمستقیم برای حل‌وفصل یک دعوای مالی و حقوقی بین دو دولت، در دنیای دیپلماسی جایی ندارد و به‌احتمال بسیار، دولت آمریکا نیز که معمولاً خواهان مذاکرۀ رودررو با مقام‌های ایرانی بر سر موضوعات مورد اختلاف دو کشور بوده است، مذاکرۀ باواسطه و غیرمستقیم در این‌باره را نخواهد پذیرفت.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
در بازارهای مالی اختلاف بین ارزش ذاتی یک دارایی و قیمت آن را حباب می‌گویند. برای به دست‌ آوردن قیمت واقعی سکه می‌توانیم از راه حل اشاره شده استفاده کنیم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.
فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی در بحث اعزام بازیکنان باید به یک نظر واحد برسند تا تیم ملی سابر به دلیل ناهماهنگی‌ها متضرر نشود.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
متهم جوان گفت: از وقتی بچه بودم پدرم من را کتک می‌زد. من مادرم را در کودکی از دست دادم. پدرم ازدواج کرد. نامادری داشتم البته نامادری‌ام زن بدی نبود. من را اذیت نمی‌کرد، اما پدرم خیلی من را اذیت می‌کرد. او کتکم می‌زد. با اینکه به لحاظ مالی مشکلی نداشتم، اما پدرم اخلاق خوبی نداشت.
اختلاف بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال یکی از مهمترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران در این سال‌هاست که عدد ادعایی در آن بیش از بودجه برخی تیمهای لیگ برتری است.
واکنش به اختلاف در تیم ملی در ماجرای مرگ مهسا
مهاجم تیم ملی اروگوئه اختلافش با سرمربی این تیم به خاطر لیست بازی با ایران را رد کرد.
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
در تحقیقات به عمل آمده؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
باشگاه بارسلونا به دلیل اختلاف نظر مالی که با مسئولان سازمان لیگ اسپانیا دارد، اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ