مهاجم تیم ملی اروگوئه اختلافش با سرمربی این تیم به خاطر لیست بازی با ایران را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت‌ها است.
در حال حاضر پس از تغییر سیاست‌های بانک مرکزی، نرخ ارز رسمی و آزاد بیش از ۲۰ درصد اختلاف دارد که این اختلاف مشکلاتی ایجاد کرده است.
باشگاه استقلال شایعات مربوط به اختلاف با سازمان خصوصی سازی را تکذیب کرد.
روزنامه هاآرتص چند روز پیش در گزارشی مدعی شده بود که اسراییل طی دو دهه گذشته، ائتلافی راهبردی با جمهوری آذربایجان شکل داده است و به گفته منابع مطلع، در ازای دریافت نفت و ایجاد جای پایی در نزدیکی ایران، تسلیحاتی به ارزش میلیارد‌ها دلار به این کشور می‌فروشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
مدیر تیم ملی فوتبال ایران شایعه اختلاف بین بازیکنان در اردوی اتریش را تکذیب کرد.
اختلاف در تیم ملی؛ شایعه‌ای که مهر تایید پای آن نخورد اما سردار آزمون تکذیبش کرد تا پرونده‌اش فعلا بایگانی شود.
مهاجم گلزن ایران برابر سنگال در پایان اردوی اتریش با انتشار یک استوری اینستاگرامی تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد.
مربی استقلال شایعات مربوط به ایجاد اختلاف میان خود و ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال حضورش در پست دبیر کلی این فدراسیون را رد کرد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور شایعه اختلاف در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، بروز هر گونه اختلافی در تیمش را تکذیب کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
افسر پلیس راهور قربانی مسافران جنایتکار
ما ائتلاف کردیم و این مساله با یک برنامه واحد جلو می‌رود که آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون و بنده به عنوان نایب رییس اول معرفی شدم.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ