جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در گفتگوی خود با خبرنگاران پس از بازی با پیکان حقایق تلخی را با هواداران در میان گذاشت.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه اریک تن‌هاخ در مرکز خط دفاعی گزینه‌ای ندارد ولی بعید است هری مگوایر در هفته‌های آینده برای شیاطین سرخ بازی کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌‎گوید تصمیمی برای ترک این باشگاه در آینده نزدیک ندارد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
تلاش برای درک این که چرا زندگی روی زمین وجود دارد باید با آب آغاز شود، زیرا آب تنها چیزی است که زندگی روی زمین به آن نیاز دارد. اشکال مختلف زندگی می‌توانند با منابع غذایی بسیار متفاوت زنده بمانند، اما هیچ چیزی بدون آب قادر به زندگی نخواهد بود.
جان هنری، مالک باشگاه لیورپول، شایعات اخیر درباره فروش این باشگاه را تکذیب کرد و گفت FSG قصدی برای فروش لیورپول ندارد.
وزیردفاع آمریکا می گوید که هیچ اطلاعیه ای در مورد واگذاری تانک های آمریکایی آبرامز به کیف صادر نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با شفافیت در گفتار خود وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم را بیان کرد.
برانکو ایوانکوویچ واکنش‌ قاطعی به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران داد.
شرکت سازنده توپ‌های جام جهانی به صورت رسمی اعلام کرد که گل نخست پرتغال به اروگوئه بدون برخورد با کریستانو رونالدو به ثمر رسیده است.
سرپرست نایب رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد که برخلاف شائبه مطرح شده در جریان لیگ برتر از وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفته می شود.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسورها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بارها و بارها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسور‌ها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بار‌ها و بار‌ها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
جواد آب پاکی را روی دست کی‌روش و تیم‌ملی ریخت
نایب رییس کنفدراسیون آسیا طی مراسمی از مدال آوران اسکی روی آب مسابقات قهرمانی آسیا تقدیر کرد.
پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ