پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
آخرین لحظات دیدار منچستریونایتد و ولورهمپتون با یک صحنه جنجالی همراه شد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.
منچستریونایتد که با گل دریافت شده در ثانیه‌های اول بازی مقابل سیتی در فینال جام حذفی عقب افتاده بود از روی نقطه پنالتی توسط برونو فرناندز به گل رسید تا بازی با تساوی دنبال شود.
ضربه پنالتی مک‌آلیستر برابر منچستریونایتد یک آزمون ناب برای عملکرد تحت فشار است.
الکسیس مک‌آلیستر، زننده گل پیروزی برایتون مقابل یونایتد از روی نقطه پنالتی، معتقد است که تیمش می توانست در جریان بازی هم به شیاطین سرخ گل بزند.
برایتون با گل دقایق واپسین مک‌آلیستر از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست داد.
منچستریونایتد روز گذشته در حالی موفق به صعود به دیدار فینال جام حذفی شد که اتفاقات خاصی در ضربات پنالتی به کمک آنها آمد.
سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش پیش از مسابقه با برایتون روی ضربات پنالتی کار کرده است.
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست مقابل یونایتد در ضربات پنالتی تیمش را مستحق غلبه بر شیاطین سرخ دانست.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، تحمل تماشای پنالتی ویکتور لیندلوف مقابل برایتون را نداشت.
منچستریونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی موفق شد برایتون را در ضربات پنالتی 7-6 شکست داده و راهی فینال شود.
تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.
منچستریونایتد امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه‌اش میزبان فولام بود و در یک بازی پرتنش موفق شد حریفش را 3-1 شکست بدهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.
لیورپول که هفته قبل توانسته بود 7-0 یونایتد را شکست دهد، در زمین تیم قعرنشین بورنموث با یک گل باخت تا بار دیگر همه را شگفت زده کند.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد، با وجود بهبود شرایط ورزشی این تیم در ماه‌های گذشته قصد دارند سهام خود را به صورت کامل به فروش برسانند.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد و شریف مولداوی از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا اولین گل او در لیگ اروپا به ثمر برسد.
بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل سوسیداد، پنالتی مشکوکی که برای تیم اسپانیایی گرفته شد جنجال به پا کرده و با انتقادات شدید هواداران یونایتد مواجه شده است.
منچستریونایتد در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ اروپا در خانه با نتیجه 1-0 مغلوب سوسیداد شد.
ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد در لیگ ام‌ال‌اس دست به کاری عجیب زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ