جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی فعال سازی واحد‌های گشتی در سطح شهر؛ در محدوده کلانتری نازی‌آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که بی‌هدف در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی در خیابان بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع، متهمان را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری شرور زورگیر خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو زورگیر حرفه‌ای در جنوب تهران خبر داد.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقین زورگیر موتورسوار در منطقه شوش دستگیر شدند.
پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:سارق زورگیر منطقه سیزده آبان تهران دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد از اتباع کشور همسایه که از مسافران با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای که در محله نعمت آباد تهران زورگیری می‌کردند، خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در محله جوادیه زورگیری می‌کردند خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۱ زورگیر در این شهرستان و انهدام ۱۳ باند سازمان یافته طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد زورگیر قمه به دست محله ولنجک شناسایی شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر محله مجیدیه خبر داد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ