یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی از تعداد تلفات عناصر داعش در استان دیالی از سال ۲۰۱۴ تاکنون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
همزمان با عادی‌سازی روابط میان کشور‌های عربی جنوب خلیج‌فارس و حکومت بشار اسد، نگرانی‌ها در مورد آینده همکاری‌های روسیه و ایران در سوریه نیز افزایش پیدا کرده‌است. روسیه از زمان ورودش به جنگ داخلی سوریه در سال ۲۰۱۵ تاکنون از خود سابقه‌ای طولانی بر چشم بستن در مقابل آسیب به منافع ایران، به نمایش گذاشته‌است.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
حدود ۸۰ درصد از جمعیت ساکن کشورهای آفریقایی از نعمت برق محروم هستند که میزان دسترسی آن‌ها به شبکه انتقال برق از سال ۲۰۱۰ تاکنون تغییر نکرده است.
پرنس جورج کوچک در سال ۲۰۱۴ در حالی که به همراه والدینش پرنس ویلیام و کیت میدلتون به بیلبی استرالیایی خیره شده بود، هیچ نشانه‌ای از ترس نشان نداد.
اسماء اسد از زمان از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ سفر خارجی نداشت.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا در تازه‌ترین توئیت خود با «کودتا» خواندن تغییر حکومت اوکراین در سال ۲۰۱۴ در اظهاراتی که ظاهرا به انتخابات سال ۲۰۱۰ و روی کار آمدن ویکتور یانکوویچ رئیس جمهوری پیشین اوکراین اشاره داشت، گفت این انتخابات «مبهم» بود و آنچه متعاقب آن رخ داد در واقع یک کودتا بود.
میتسوکا اولین بار در سال ۱۹۹۳ از Viewt رونمایی کرد که از آن زمان تا کنون در کلاس سدان ۴ درب همچنان سفارش تولیدش را می‌پذیرد. از سال ۲۰۱۵ تولید مدل هاچ بک ۵ درب را نیز به مجموعه Viewt اضافه کرده است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ماه جاری میلادی خونبارترین ماه کرانه باختری از سال ۲۰۱۵ تا کنون بوده است.
بلومبرگ در گزارشی می‌نویسد که چینی‌ها در طول سال‌های گذشته به صورت رسمی واردات نفت از ایران و ونزوئلا را به کل حاشا می‌کنند. در واقع گمرک چین از سال ۲۰۲۰ تاکنون فقط دریافت چهار محموله نفت از ایران را رسما ثبت کرده است و از سال ۲۰۱۹ تاکنون در آمار گمرک چین هیچ محموله‌ای از نفت ونزوئلا ثبت نشده است.
ناسا اولین بار در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که سردترین نقطه کره زمین را پیدا کرده است و از آن زمان تاکنون این فلات هر سال رکورد سردترین نقطه جهان را به خود اختصاص داده است.
خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند. ایوون کونر این صدا را می‌شنود. غیر از یک آخر‌هفته که از شدت آزارندگی این صدای عجیب ناچار شد از خانه «فرار» کند از سال ۲۰۱۹ تاکنون این صدای عجیب صدای زمینه و مداوم خانهٔ سنگی قدیمی او بوده است.
یافته‌های یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که میزان محبوبیت رئیس جمهور سابق آمریکا در این کشور، به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۵ تاکنون رسیده است.
شهردار شهر دونتسک حملات اخیر ارتش اوکراین به این شهر را «سهمگین‌تری» حملات از سال ۲۰۱۴ تاکنون خواند.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۱۴ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
از سال ۲۰۱۸ تا آبان سال جاری جمعا نام ۱۴۸ ورزشکار ایرانی در لیست محرومان ناشی از مصرف مواد ممنوعه اعلام شد که از این تعداد صرفا برای ۶ نفر توبیخ کتبی و برای ۱۴۲ نفر دیگر به تناسب از ۳ ماه تا ۴ سال و ۳ ماه، محرومیت قطعی صادر شده است.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
بنزما که تاکنون ترجیح داده بود در مقابل روتن سکوت کند، در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکسی از روتن که مربوط به سال ۲۰۱۰ و معارفه او در باشگاه آنکاراگوجو ترکیه است، نوشت: «زیادی حرف می‌زنی، متمرکز بمان.»
یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ