دادستان‌ها می‌گویند که وقتی ترامپ کاخ سفید را ترک کرد، حدود ۳۰۰ فایل محرمانه را با خود به ویلای شخصی‌اش، مارالاگو در پالم بیچ فلوریدا، برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای تفهیم اتهامات مربوط به نگهداری اسناد محرمانه، وارد دادگاه شهر میامی ایالت فلوریدا شد؛ وی در روند رسیدگی به اتهامات بازداشت شد.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای به بیان دیدگاه رهبران جهان درباره ترامپ پرداخت.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
دونالد ترامپ، نخستین رئیس جمهور ایالات متحده است که با اتهاماتی کیفری روبرو شده و قرار است روز سه‌شنبه چهارم آوریل (۱۵ فروردین) در دادگاهی در منهتن نیویورک تفهیم اتهام و سپس به پرونده او رسیدگی شود.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند رئیس‌جمهور سابق این کشور به علت مرگ یک پلیس در شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، دادگاهی می‌شود.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
گری نویل از دفاع جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از شرایط برگزاری جام جهانی قطر به شدت انتقاد کرده و دفاع تمام‌قد او از قطر را رسوایی توصیف کرد.
کمیته پارلمانی تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا، به اتفاق آرا به احضار دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور رای داد.
دونالد ترامپ به آلمانی‌ها هشدار داد، ممکن است به دلیل کاهش عرضه انرژی روسیه به آلمان کشورشان را از دست بدهند.
«پیتر بیکر» خبرنگار نیویورک تایمز و همسرش «سوزان گلیزر» خبرنگار «نیویورکر» در کتابی که قرار است هفته آینده راهی بازار شود، نوشتند که دونالد ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران واهمه دارد.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
بورس روز گذشته شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل بیش از ۱۳ هزار واحد اُفت کرد. البته شرایط در گروه‌های کوچک و متوسط اندکی در بازار امروز بهتر بود و شاخص کل هموزن مثبت به کار خود پایان داد. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بازار دیروز و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
خواندگان این پرونده ۳۷ شخص حقیقی و حقوقی آمریکایی از جمله دولت ایالات متحده آمریکا، باراک اوباما، دونالد ترامپ، وزارت امور خارجه آمریکا، برایان هوک، مایک پمپئو، اشتون کارتر، وزات دفاع آمریکا، آژانس امنیت ملی آمریکا و ... هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ