بورس روز گذشته شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل بیش از ۱۳ هزار واحد اُفت کرد. البته شرایط در گروه‌های کوچک و متوسط اندکی در بازار امروز بهتر بود و شاخص کل هموزن مثبت به کار خود پایان داد. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بازار دیروز و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس پس از ۱۱ روز صعود متوالی بالاخره یک روز منفی را تجربه کرد و در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش حدود ۷ هزار واحدی را ثبت کرد. امروز بورس چگونه خواهد بود؟ آیا دوران صعود شاخص کل به پایان رسید؟
بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. با وجود این معاملات امروز چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز شنبه ۳۰ مهر ماه بورس که در ابتدا روندی مثبت را پیش گرفته بود، نتوانست در مدار صعودی باقی بماند و بار دیگر افزایش عرضه‌ها در نیمه معاملات، بیش از نیمی از نمادها را به محدوده منفی هدایت کرد و شاخص کل بورس روند نزولی گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن روند صعودی داشت. با وجود این روند معاملات امروز بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ بورس تقریبا تغییر چندانی را نسبت به روز یکشنبه نداشت و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد و شاخص کل هموزن نیز ۰.۰۹ درصد در مقایسه با روز گذشته عقب گرد داشتند. در گفتگو با سیدمحمدرضا اعلمی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
روز یکشنبه سهامداران روز سخت دیگری را تجربه کردند و شاهد معاملاتی کم‌رمق، نزولی و بدون هیچ اتفاق خاصی بودند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در آغازین روز معاملاتی هفته شاخص کل با ۰.۱۴ درصد عقب گرد به سطح یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد رسید. در گفتگو با مهشید داداش زاده کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
اوضاع این روز‌های بازار سرمایه طبق معمول چندان مساعد نیست و امروز شنبه ۹ مهر بورس باز هم قرمزپوش بود. در گفتگو با هابیل خاوری کارشناس بازار سرمایه به بررسی موارد مختلف و تاثیر آن‌ها بر بازار سرمایه پرداخته ایم و در نهایت بورس فردا نیز پیش بینی شده است.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان با چهره ای برافروخته و دمغ در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران حضور پیدا کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از اعطای هفتمین جایزه اجلاس سالیانه حقوق بشر اسلامی به شیرین ابوعاقله و دکتر مندلا ماندلا خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این اختلال در عملکرد قلب منجر به آریتمی می‌شود که ممکن است با تپش قلب، سرگیجه، نبض خیلی آهسته یا خیلی سریع، افت فشار خون، تنگی‌نفس یا درد قفسه سینه همراه باشد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته جاری، ادامه‌دهنده نوسانات هفته گذشته بود و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار واحد به کار خود پایان داد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ