خورده شدن یک موش توسط مرغ اتفاقی عجیب را در حیات وحش رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو، آپشن عجیب و فوق العاده اسکانیا را مشاهده می‌نمایید.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
سرعت مشت زنی عجیب یک زن که باعث غافلگیری حریفش شد.
یک اتوبوس در اتفاقی عجیب، با وقوع طوفان سنگین باد از جا در آمد.
گزارش عجیب و باور نکردنی گزارشگر شمالی حین بازی فوتسال را ببیند.
دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
مدتی است دربرخی رستوران‌های چینی نوزاد تازه متولد شده موش را در ظرفی قرا داده و بصورت زنده سرو می‌کنند و ظاهرا علاقه مردم هم به آنها کم نبوده است.
چینی‌ها به خوردن غذا‌های عجیب و غریب شهرت دارند و برخی معتقدند که کرونا نیز به دلیل خوردن خفاش در چین شیوع پیدا کرد. در این ویدیو حالا ذوق یک کودک چینی در حین خوردن قورباغه را می‌بینید.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
زمانی که هواپیمای به ارتفاعی معادل ۷۰۰۰ متر تا ۹۰۰۰ متر می‌رسد یعنی به عبارتی ۲۵۰۰۰ فوت تا ۳۰۰۰۰ فوت، سرعت آن را با عدد ماخ قیاس خواهند کرد و این سرعت را به شکل درصدی از سرعت ‌صوت اعلام می‌کنند.
لحظه عجیب و باورنکردنی از قدرت طوفانی که یک اتوبوس را با خود برد را ببینید.
ویدیویی از مقاومت عجیب خودرو ولوو در آزمایش با ریخته شدن آجر بر روی ماشین را ببینید.
دیدار تیم‌های ولفسبورگ - اینتراخت فرانکفورت از هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا به دلیلی عجیب برای دقایقی نیمه‌کاره ماند. این وقفه‌ با یاری‌گرفتن از وزن گلر اینتراخت فرانکفورت برطرف شد!
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
یک شرکت سوئدی اقدام به طراحی و ساخت یک ایربگ برای موتورسواران کرده است که قیمت زیادی هم دارد.
بوئینگ ۷۷۷X برای نخستین مرتبه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ به پرواز درآمد؛ هواپیمایی که قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی معرفی شود.
در این ویدئو تبلیغ خلاقانه یک برند خودرو سازی در جمهوری چک را با عواملی خاص و یکه برای تولید خودرو میبینید.
فینال دو تیم آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته مچ خروس‌ها را خواباندند.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
یک چوپان در زاگرس، در اقدامی عجیب و باورنکردنی، شاخه‌های یک درخت بلوط را قطع کرد تا به خورد بز‌های خود بدهد.
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ