هنگامه شهیدی به اتهام نشر اکاذیب رایانه‌ای از سوی دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
رای بدوی پرونده صادق زیبا کلام و کیفرخواست برای هنگامه شهیدی صادر شدند.
بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
هنگامه شهیدی به اتهام نشر اکاذیب رایانه‌ای از سوی دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد.
صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید حاج قاسم سلیمانی در هواپیما هنگام مواجهه با یک خانم کم حجاب برخورد جالبی با این خانم داشت که موجب تعجب مسافرین هواپیما شد.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
شنبه شب هنگامه قاضیانی در معابر عمومی کشف حجاب کرد و موضع گرفت که این واکنش را در پی داشت. کتایون ریاحی نیز که تحت تعقیب قضایی بود، امروز در ویلای خود در یکی از بخشهای اطراف قزوین بازداشت شد. کتایون ریاحی از نخستین بازیگر زنی بود که در جریان حوادث اخیر حجاب کشف حجاب کرد.
هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون ساعتی پیش با حکم قضایی بازداشت شد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ مهرماه مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار هنگام و کلاهدوز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴ فعال هستند.
مشهد ـ پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو»، که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، در سبزوار تشییع شد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.
دکتر حسین سلطانی، رزمنده کربلای ۴ از لشکر ۵ نصر گفت: شب هنگام شد و از آن‌جا ما را به سمت بصره بردند؛ آن جا بود که تعداد دیگری از دوستان و همرزمانم را دیدم. در ضمن آن‌جا پانسمان دستم را هم باز کردند که خونریزی شدیدی به راه افتاد و از حال رفتم. به هرحال روز بعد از آن برای دریافت اطلاعات هویتی، ما را به مقر استخبارات در بغداد بردند و با ورودمان به آن‌جا «پذیرایی!» به شدت سختی نیز از ما کردند. سپس من و چند نفر دیگر را که خونریزی و جراحت داشتیم، به بیمارستان منتقل کردند که برای جراحت‌های دست و پاهایم دو روز آن جا بودم.
این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. این ترور در نزدیکی منزل این شهید و هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.
از روز گذشته، نامی بر زبان‌ها جاری شده که تاکنون هیچ حرف و نشانی از آن نه شنیده و نه گفته شده بود و به همه اهالی این مرز و بوم یادآور شد که اعتبار و استواری این دیار به برکت وجود «صیاد خدایی»‌های گمنامی بوده که فقط به هنگام پر کشیدن آنان از روی زمین و آسمانی شدن شان، همگان بر حضور چنین دردانه‌هایی آگاه می‌شوند.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ