صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
این دوزیست خاص و شگفت‌انگیز از سرده قورباغه‌های درختی استرالیایی است و به گونه قورباغه شکم سبز-طلایی تعلق دارد.
مشکلات عجیب و غریب در پژو 207 ایران خودرو که پس از روشن کردن خودرو، فن خودرو صدای عجیبی می‌دهد./منایع اینترنتی
گوزن های نر شاخ دارند و ماده‌ها بدون شاخ‌اند. شاخ نرها در پاییز می‌افتد. شوکاها با شاخ زدن به درختان جوان، قلمرو خود را تعیین می‌کنند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
پارک جنگلی النگدره محل زیست حیوانات مختلف از جمله پرندگان است. ویدئویی از یک دارکوب و فعالیتش روی درخت را ببینید.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در تهرانپارس مسموم شدند، دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان دیگر در تهرانپارس دچار مسمومیت شدند. گفته می‌شود که دانش‌آموزان دبیرستان امت در منطقه ۴ تهران صدایی شبیه ترکیدن بمب از راهرو شنیده و بعد بویی را استشمام کرده‌اند. مدیر مدرسه البته گفته که این صدا مربوط به یکی از کلاس‌ها بوده که دانش‌آموزان برای همکلاسیشان تولد گرفته‌بودند.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
شکستن قولنج انگشتان یکی از عادت‌هایی است که اکثر ما به آن مبتلا هستیم. حالا یک پزشک برای یک آزمایش طی ۵۰ سال ۳۶ هزار بار این حرکت را انجام داد.
انفجاری قوی در انبار مهمات ارتش اوکراین در اوچاکیف، منطقه میکولایف رخ داد. موج انفجار به حدود ۵۰ خانه آسیب رساند. انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن در منطقه خرسون شنیده شد.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
در این فیلم توضیحاتی در مورد تشخیص صدای لق‌لق جلوبندی ماشین را مشاهده منید.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی صداوسیما پخش زنده سخنان توانگر نماینده مخالف وزارت بذرپاش را قطع کرد. اما توانگر چه گفت که صداوسیما نمی‌خواست شنیده شود؟ منبع: دانشجو
نام این درخت لیلکی است که با نام‌های لالکی، للکی و لالیک هم شناخته می‌شود. این گیاه در نقاط پست و مرطوب جنگل‌های شمال ایران می‌روید و چوب محکمی دارد. وجود این درخت یا گیاه در مناطق هیرکانی نشان دهنده آن است که در گذشته آن مکان محل سکونت یا اسکان دامداران بوده است.
در هفته های گذشته اعتراضات خیابانی، تمرکز رسانه‌ها، دولت و افکار عمومی را به خود اختصاص داده است.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ