این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. این ترور در نزدیکی منزل این شهید و هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان قسام به همراه پسرش در غزه ترور شد و به شهادت رسید.
یکی از مقامات سرویس اطلاعات اوکراین امروز در سخنانی گفت: «پوتین و پریگوژین» در اولویت فهرست ترور ما قرار دارند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
دادگاهی در روسیه یکی از عوامل ترور هولناک داریا دوگین را شناسایی و قرار بازداشت صادر کرد.
یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: «محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت آقای خاتمی را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی در این راستا بود.»
یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه‌هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت او را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی بود.
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می‌دهد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «علی رمزی الاسود» (۳۱ساله) از رهبران این گروه صبح امروز (یکشنبه) در میدان‌های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق تأکید کرد که دولت این کشور در حال انجام اقدامی واقعی برای مجازات کسانی است که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند.
وزیر کشور تاکید کرد: حادثه روز گذشته که منجر به شهادت یکی از کارکنان سپاه پاسداران شد، در ظاهر تروریستی به نظر می‌رسد.
قاسم فتح الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حمله مسلحانه درب منزلش به شهادت رسید.
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشورهای عربی خبر داد و اعلام کرد: این تیم قصد داشتند بعد از فروکش کردن فضای ناشی از شهادت مولوی اقدام به ترور فرد دیگری کنند.
جانشین وزیر دفاع گفت: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ساعات ابتدایی صبح امروز، هفتم آذرماه در یک اقدام مسلحانه در شهر اصفهان، یکی از همکاران رده‌های سپاه به نام رضا داستانی با سلاح گرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس علی العذاری، یکی از مسئولان سازمان «بدر» را در منطقه الکمالیه در شرق بغداد ترور کردند.
یکی از سیاستمدان ترکیه در شهر استانبول بر اثر شلیک گلوله یک فرد ناشناس جان باخت.
افراد مسلح ناشناس امام جماعت یکی از مساجد شهر طفس در حومه درعا سوریه را ترور کردند.
قم -نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت توسط یکی از سران فتنه، غرور ملت ایران را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار کرد.
منابع لبنانی از ترور یکی از مسئولان نیروهای امنیتی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان خبر دادند.
دفتر نشر معارف انقلاب اعلام کرد: پیرو انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی توسط یکی از افراد در رابطه با ترور بیولژیک امام خمینی و ادعای آگاه شدن آیت الله هاشمی رفسنجانی از این موضوع، به اطلاع می‌رساند این ادعا فاقد صحت است.
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ