منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
رسانه های عبری زبان از زخمی شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات تیراندازی در جنوب بیت لحم خبر دادند.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
گردان‌های قدس اعلام کردند که دو شهرک صهیونیستی در نزدیکی جنین را مورد حمله قرار داده‌اند.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در جنوب شهر نابلس هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفتند و در این تیراندازی دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرکی در جنوبی نابلس هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مرکز ایست بازرسی دوتان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب جنین را به گلوله بستند.
در عملیات نیروهای فلسطینی در جنوب نابلس، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی زخمی شد.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
عملیات تیراندازی جدید در جنوب نابلس و محاصره منزل دو خانواده فلسطینی در شرق رام الله در کرانه باختری، از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته به سمت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس، تیراندازی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ