شهریار مغانلو یکبار دیگر در ورزشگاه نقش جهان و مقابل دیدگان هزاران سپاهانی درخشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکم شهریور ماه، موعد معرفی میلاد سرلک به نظام وظیفه برای خدمت سربازی است.
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
شاید کمتر هواداری در فوتبال ایران تصور می‌کرد عیسی آل‌کثیر را پس از دبل قهرمانی با پرسپولیس در اردوی رقیب ببیند.
در پایان هفته اول مردادمناطق برق شهریاربا ۲۴.۱ مگاوات، چهاردانگه با ۱۴.۹مگاوات، ملارد با ۱۳.۸مگاوات، کهریزک با ۱۳.۷ مگاوات و پاکدشت با ۱۳.۶ مگاوات به ترتیب بیشترین کاهش مصرف انرژی را داشتند.
اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت‌هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت جذاب درون‌تیمی خواهیم بود.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
تغییر نظم خط حمله تیم ملی ایران شاید مهمترین تصمیمی باشد که امیر قلعه‌نویی در فهرست تیمش گرفته است.
شهردار تهران با صدور حکمی «شادی مالکی» را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
شهردار تهران طی حکمی «شادی مالکی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
امروز ۱۹ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
امروز ۱۶ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
امروز 15 شهریور ماه اخبار گوناگونی از اربعین منتشر می شود که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ