تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، ۳.۲ میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد رشد را نشان می دهد.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه بایرلورکوزن مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICTگفت: ظرفیت‌های بالایی از نظر دانش و مهارت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور وجود دارد.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دختران با ارتقای توانمندی‌ها، نقش بیشتری در پیشرفت ایران اسلامی ایفا کنند، گفت: برخلاف مدعیان حقوق زنان، اسلام برای زنان حقوق و جایگاه شایسته و واقعی قائل است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
تیم والیبال زنان پیکان در آخرین دیدار خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا از سد حریف مغولستاتی گذشت.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال دختران ایران با برتری مقابل لبنان ضمن تثبیت جایگاه خود در مقدماتی جهانی، از سقوط در امان ماند.
هفته نخست تورجهانی تنیس با قهرمانی ورزشکارانی از مجارستان و روسیه در دو بخش پسران و دختران همراه بود و دو نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
هفته نخست تورجهانی تنیس با قهرمانی ورزشکارانی از مجارستان و روسیه در دو بخش پسران و دختران همراه بود و دو نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مجموعا با 29 پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به ترتیب در جایگاه سی‌ام و سی‌و‌یکم ایستادند.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران با شکست در آخرین مسابقه از دیدارهای جهانی در جایگاه شانزدهم ایستادند.
فیلم موقعیت مهدی با پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در صدر قرار گرفت. علف‌زار با چهار سیمرغ در جایگاه بعدی قرار گرفت و برف آخر با 3 سیمرغ بلورین در جایگاه سوم قرار گرفت... فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین داشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ