عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتراض روی چشم مسئولان جا دارد، اما در تجمعات نباید از سلاح استفاده شود و مبانی اسلام هم باید مورد توجه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
پس از انتشار دفترچه سؤالات و کلید نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش، مهلت اعتراض داوطلبان امروز پایان می‌پذیرد.
ارسلان مطهری بعد از مصدومیت و تعویضش از روی نیمکت اعتراض های زیادی به تیم داوری انجام داد.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
اعتراض گسترده هواداران رئال به پرونده نگریرا فضای اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ملتهب کرده است.
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
فرشاد احمدزاده زننده گل تساوی و دوم سپاهان با سرمربی پرسپوليس لحظاتی تنش لفظی داشت.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
بعد از پذیرفته شدن گل تراکتور به استقلال از سوی داور اعضای تیم آبی پوش اعتراض های شدیدی را به وحید کاظمی انجام دادند.
هافبک هوادار مدعی است شرایط جوی و تاخیر در برگزاری بازی روی عملکرد آنها در جدال با نساجی تاثیر گذاشته است.
اعتماد نوشت: در طول تاریخ، دیوارنگاری از جنبه‌های مختلف ابزار دست جامعه قرار گرفته است. «اعتراض» از جمله مضامینی است که از بدو تولد همواره با دیوارنگاری آمیخته بوده است. ملل و جوامع در اعصار مختلف از این تریبون برای بیان اعتراضات خود استفاده کرده‌اند. از اروپا و جنگ جهانی گرفته تا جنبش سیاهان در امریکا، دیوارنگاری همیشه در کنار سایر ابزار اعتراض به کار گرفته شده است.
حسین کنعانی زادگان از روی نیمکت اولین کارت خود در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کرد.
شماری از فعالان محیط زیست با ورود و دراز کشیدن روی باندهای فرودگاه براندنبورگ برلین، موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شدند.
محمد محبی در دقایق پایانی بازی با هوادار در حالی که تعویض شده بود و از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با کارت زرد داور مواجه شد.
سرمربی استقلال تأکید کرد زمین چمن ورزشگاه باهنر کرمان کیفیت مناسبی ندارد و توپ روی زمین پله می‌شود.
روی ماتا دستیار ریکاردو ساپینتو با اعتراض شدید به داور بازی گفت که خطای پنالتی آنها گرفته نشده است.
خبرگزاری فارس نوشت:‌ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
هافبک ذوب آهن معتقد است اعتراض اعضای تیم پیکان به دو صحنه این بازی بی‌مورد بوده و داور این مسابقه قضاوت خوبی داشته است.
امیر قلعه‌نویی شدیدا روی اعلام خطا در صحنه منجربه گل سپاهان معترض بود.
مسوولان تیم اراکی ایتدا می گفتند این افراد مهمان ویژه هستند اما با فشار این افراد به ظاهر متشخص روی داور و شعار علیه پرسپولیسی ‌ها همه چیز لو رفت.
در بحبوحه کمبود سوخت در هند، واردات زغال سنگ این کشور در ماه ژوئن با وجود افزایش قیمت در سطح جهان، رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ