رئال مادرید دیگر تصمیمی برای به خدمت گرفتن هری کین و کای هاورتز، دو ستاره لیگ برتری، ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق، تور اروپایی خود در جستجوی بازیکنان جدید برای تیمش را به تعويق انداخت.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در جمع معلمان و دانش‌آموزان به بیان نکاتی در خصوص تحول برنامه درسی پرداخت.
برای کمک به پوشش هر چه گسترده تر تلویزیونی لیگ برتر، برنامه چند بازی بزرگ فصل جدید این رقابت ها تغییر کرد.
با لغو سفر دو مقام ارشد آمریکایی همزمان با شورش در روسیه، نشانه‌های بیشتری از مداخله آمریکا در تحرکات گروه واگنر به دست می‌آید.
روزنامه الریاضیه از علاقه باشگاه الهلال برای جذب برناردو سیلوا خبر داد.
با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم در قطارهای حومه‌ای شرکت رجا با تصمیم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از این قطارها جهت انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی از سیر خارج شدند.
برنامه سفر سرپرست باشگاه استقلال به تعویق افتاد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
با راهیابی سویا به فینال لیگ اروپا، برنامه زمانی دو بازی هفته 36 و 37 رئال در لالیگا با تغییر مواجه شد.
برنامه زمانی بازی های هفته 36 تیم های رم و یوونتوس با تغییر مواجه شد.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پی تعویق جام بین‌المللی شاهد، طی روزهای آینده استارت خواهد خورد.
برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
برنامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال از هفته آینده به خاطر آغاز رقابت نمایندگان ایران در لیگ وابا با تغییرات اجباری مواجه خواهد شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
جام جهانی ۲۰۲۲ تا به اینجا از حیث وقت های اضافه منحصر بفرد و رکوردار است.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به خاطر حضور دو نماینده ایران در لیگ غرب آسیا با تغییراتی پیگیری خواهد شد که حتی زمان پایان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ