برنامه سفر سرپرست باشگاه استقلال به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر باز هم از علاقه‌اش به تیم تراکتور و هوادارانش صحبت کرد.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، نمایندگان این کمیسیون را برای حضور در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی، خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه خبر داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تشریح نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از برنامه های خود تا پایان سال خبر داد.
میثاقی شامگاه دوشنبه نوزدهم دی‌ماه در برنامه «فوتبال برتر» همزمان با تیکه انداختن برای تیم‌ملی هم نسخه پیچید و با اعتماد به‌نفس بالایی روبه دوربین و خطاب به مسئولان فدراسیون گفت که هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداشته باشند.
بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی بسکتبال، اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در پنجره ششم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته انتخاب ریاست دیوان محاسبات در مجلس خبر داد.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
برپایی اردوی تدارکاتی در ژاپن پیش از آغاز دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در برنامه سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی حضور در این پنجره است.
برپایی اردوی تدارکاتی در ژاپن پیش از آغاز دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در برنامه سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی حضور در این پنجره است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه پای چرخه انتخابی تیم ملی می‌ایستد، گفت: معتقدم کشتی فرنگی ایران به پوست اندازی جدی نیاز دارد اما ورود جوانان باید به صورت تدریجی و با برنامه باشد.
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ