بررسی برنامه هفتم توسعه در بخش سلامت نشان می‌دهد اهداف بلندپروازانه‌ای که در آن مطرح یا در قسمت اهداف پیش‌بینی‌شده، با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد. اجرایی شدن ۳۰ درصدی برنامه‌های توسعه پنجم و ششم هم نشان می‌دهد که دولت‌ها خود را ملزم به اجرای دقیق برنامه‌های پنج‌ساله نمی‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت کار گفت: سعی داریم در برنامه پیشگیری از اعتیاد جامعه کارگری بر تفریحات سالم و سلامت روان آنها متمرکز شدیم تا بتوانیم براساس چشم انداز ۳ ساله نتایج مطلوبی کسب کنیم.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاون زنان رئیس جمهور از اجرای برنامه کلان حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایران اسلامی در قالب رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به برنامه های توسعه و تقویت زیرساخت‌های فناوری سلامت، گفت: بسترهای فناوری سلامت در جهت تقویت و رشد تولید در اقتصاد سلامت سازماندهی شده است.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در برنامه هفتم باید طوری سیاست‌گذاری شود که از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد خصوصی برویم که کم هزینه‌تر است و بهره‌وری بالایی دارد.
معاون رئیس جمهور از اصلاح ناترازی های بودجه در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: مردم با وجود سرمایه گذاری گسترده در بخش سلامت، از این بخش ناراضی هستند.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
اصفهان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان با بیان اینکه محیط‌زیست تاکنون برنامه جامعی برای کنترل هاری نداشته، گفت: هشدارها درخصوص تبدیل هاری به یک بیماری بحرانی به مدیریت بحران اعلام شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
زنان مسنی که به برنامه خواب و بیداری مشخصی پایبند نیستند، ممکن است بیشتر دچار احساس افسردگی و اضطراب باشند.
کاربران بازار می‌توانند پیش از نصب هر برنامه، سلامت آن را توسط ۱۰ آنتی‌ویروس از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل‌پلی پروتکت، Eset و سیمانتک بررسی کنند
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: می‌خواهیم سنجش سلامت بدو ورود به دبستان سال تحصیلی آینده را از همین آذر ماه یعنی یک ماه دیگر، آغاز کنیم و افزود: قاعدتا آن‌هایی که الان در سن پیش‌دبستانی هستند و در برنامه امسال وارد پروسه سنجش نشدند، اجبار دارند که از آذرماه حتما کار سنجش خود را انجام دهند.
رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.
از منابع پروتئینی در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید. پروتئین یکی از درشت مغذی‌های مهم در رژیم غذایی روزانه است که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد انرژی روزانه افراد را تشکیل دهد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که همیاران سلامت اجتماعی باید برنامه محور باشند.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با هدف مقابله با کرونا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ