شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان ملوان معتقد است عملکرد این تیم برابر استقلال نویدبخش روزهای خوب است.
عدم اشراف به وضعیت مراکز نگهداری و عدم رصد دائمی این مراکز یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعفی است که موجب شده است تا هر چند وقت یک بار وضعیت نا به سامان یکی از این مراکز در صدر اخبار قرار بگیرد.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: نهضت ملی شدن نفت از ۳۰ تیر ۱۳۳۱ تا ۲۸ مرداد۳۲ دچار غفلت شد لذا آیت الله کاشانی معتقد بود به جای روش‌های معمول باید با انگلیس و عوامل آن انقلابی برخورد کرد.
شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
یک لحظه غفلت و اشتباه مدافعان رئال‌مادرید باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.
بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دام‌های خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته، ولی متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب وی را با خود می‌برد.
یک متخصص تغذیه درباره مصرف طالبی در ماه رمضان برای تامین بدن آب روزه داران توضیحاتی داد.
مربی تیم آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار فردا مقابل نساجی نتیجه بگیرند.
می‌توان به جرات گفت که یک وجه تخریب بی‌امان میراث انقلاب اسلامی توسط دشمنان خارجی، همین غفلت از ریشه‌ها توسط داخلی‌هاست. کمرنگ ساختن نام امام را نمی‌توان اتفاقی دانست، اگرچه لزوما نمی‌توان «عامدانه» اش خواند.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
بوحمدان اعتقاد دارد اتفاقاتی در اردوگاه فولاد رخ داد روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.
شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود به برد ارزشمندی مقابل مس شهربابک دست یافتند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رئیس سابق بانک مرکزی دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومانی تحویل داد و پرونده‌اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.
کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید ذوب آهن در نیمه اول فرصتی به پرسپولیس نداد.
چند نفر از یک لحظه غفلت مار غول پیکر استفاده کرده و او را صید کردند.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز روی غفلت گل دریافت کردیم و شکست خوردیم ولی فدای سر بازیکنانم.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: یک سال از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد، اما هنوز ما تبلیغات لازم را نمی‌بینیم و فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت مورد غفلت قرار گرفته است.
یک جوان که مشغول انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود بود، در یک لحظه غفلت با موتورسواری دیگر تصادف کرد و صحنه ترسناکی را با سهل‌انگاری خود به وجود آورد.
شروین بزرگ می‌گوید تعطیلات لیگ به نفع مس کرمان خواهد بود.
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی شب گذشته از غفلت رقبای خود استفاده کردند و به صدر تکیه زدند که این مهم با ثبت یک پیروزی درخشان و معنی‌دار به دست آمد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضربه ایستگاهی را نقطه قوت تیم پیکان عنوان کرد و گفت: روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ