سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی را اعلام کرد.
دراگان اسکوچیچ و بوریس پوچیچ با گذراندن یک دوره تخصصی در آموزش مربیگری در دانشکده حرکت‌شناسی زاگرب، مدرک استادی مربیگری فوتبال را کسب کردند.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اظهارات دراگان اسکوچیچ علیه تیم ملی را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.
یکی از نفرات حاضر در استادیوم لوسیل، دراگان اسکوچیچ بود و شکست سنگین کرواسی را از نزدیک تماشا کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک استوری به صعود تیم ملی کشورش به نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از گزینه‌های صنعت نفت آبادان برای سرمربیگری این تیم، سرمربی سابق تیم ملی ایران است!
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
دراگان اسکوچیچ با تیم آسیایی به توافق رسید تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای گرفتن هدایت تیم ملی ویتنام اقدام کرده است و یکی از گزینه‌های سرمربیگری در ویتنام محسوب می‌شود.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای گرفتن هدایت تیم ملی ویتنام اقدام کرده است و یکی از گزینه‌های سرمربیگری در ویتنام محسوب می‌شود.
دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و در بازگشت به کرواسی، میهمان یک برنامه تلویزیونی بود.
سکوت سرمربی سابق تیم ملی در لحظه خروج از تهران هم شکسته نشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.
حمید استیلی اعلام کرد که از سرپرستی تیم ملی استعفا نخواهد داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به صورت انفرادی رباره اسکوچیچ تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه باید مطرح شود.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
دراگان اسکوچیچ چند بازیکن استقلال را به اردوی تیم ملی فوتبال فرا خواند.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، رنگ‌های قرمز و نارنجی (که معنای آن‌ها «بسیار پرخطر» و «پرخطر» است) که تنها ۵۰ شهرستان کشورمان را در بر گرفته بود، با رشدی سریع به بسیاری از نقاط کشورمان بسط یافته و حالا ۱۴۳ شهرستان کشورمان را در بر گرفته‌اند!
دستیار اسکوچیچ: از اول به دراگان بی‌اعتماد بودند
اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ