این محققان در بررسی نهنگ‌ها دریافتند که آن‌ها حداقل ۶ خانواده از انواع مختلف نهنگ‌های قاتل بودند. محققان می‌گویند، دیدن تعداد بالای این نوع نهنگ در کنار هم و در یک زمان، آنهم با این تنوع غیرمعمول، پدیده‌ای بسیار جالب است که به‌ندرت می‌توان به آن برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با حضور در سالن شهیدان آهندوست دیدار تیم‌های هم گروه خود عراق و هنگ‌کنگ را به تماشا نشست.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در مراسم معارفه لیونل مسی توجه همه را به دلیل عجیبی به خود جلب کرد.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
ورود هواداران لوهاوربه زمین تنها 10 ثانیه پیش از پایان دیدار مقابل دیژون، باعث نیمه کاره ماندن بازی شد.
سرمربی آلومینیوم بخاطر فحاشی به دروازه‌بان تیمش قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور‌های دنیا محسوب می‌شود.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور های دنیا محسوب می شود.
خوشحالی پپ گواردیولا روی گل منچسترسیتی مقابل لیورپول نزدیک بود حاشیه‌ساز شود.
درایمون استاد بررسی رفتار‌های کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»
دوشان ولاهوویچ یک پنالتی حساس را مقابل سمپدوریا از دست داد تا یوونتوسی‌ها دقایق پایانی را با استرس دنبال کنند.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
مدال آوران طلایی کشتی فرنگی قهرمانی کشور گام اول را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در سال 2023 محکم برداشتند.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
سرمربی پیکان در طول دیدار با فولاد حرص و جوش زیادی را کنار زمین خورد.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
نمایش 75 دقیقه‌ای یورگن لوکادیا پیشرفت او نسبت به هفته گذشته را نشان می‌داد.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.
سرنگون شدن در محوطه جریمه این بار با اعلام خطای پنالتی روی ملی‌پوش ایرانی پورتو همراه نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ