نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل برگزاری نشست شورای امنیت را برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی این کشور به خاک روسیه خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد برگزاری هر نوع نشستی درباره صلح اوکراین بدون مشارکت مسکو هیچ ارزشی نخواهد داشت.
چین اعلام کرد که در نشست اوکراین که در عربستان سعودی برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشستی با محوریت اوکراین خبر داد.
روزنامه انگلیسی گاردین فاش ساخت که در آستانه برگزاری نشست سران ناتو در لیتوانی، مقامات اوکراین کماکان به سیاست اعضای این سازمان نظامی در طرح عضویت کی‌یف به ناتو دلگرم نیستند.
وزارت خارجه روسیه برگزاری نشست صلح اوکراین بدون حضور مسکو را مورد انتقاد قرار داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است جمعه هفته جاری با موضوع تحولات اوکراین نشستی را برگزار کند.
بر اساس اعلام سرویس مطبوعاتی دفتر رئیس جمهور اوکراین، نشست مشترک این کشور و اتحادیه اروپا سوم فوریه برگزار می‌ شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پیش از برگزاری نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو گفت: باید برای زمستان اوکراین فکر کنیم
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه، برگزاری نشست میان روسیه و آمریکا را در کاهش تنش ها در اوکراین موثر دانست.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
دولت اوکراین امروز نشست امنیتی را با موضوع الحاق بخش هایی از این کشور به روسیه برگزار می کند.
«واسیلی نبنزیا» در نشست شورای امنیت برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه گفت که این همه پرسی شفاف برگزار شد و به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
رئیس جمهور ترکیه از تلاش آنکارا برای برگزاری نشستی بین روسای جمهور روسیه و اوکراین به منظور حل بحران بین دو کشور خبر داد.
آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت اوکراین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ