پیشکسوتان نامدار فوتبال ایران عصر امروز برای حضور در مراسم ختم مرحوم کریم باوی به شمال غرب تهران آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع دیدار با مس رفسنجان استقبال گرمی از ساکت الهامی به عمل آوردند.
در جریان بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان برخورد جالبی میان بازیکنان سرخ‌پوش و گلر باتجربه خودروسازان اتفاق افتاد.
در جریان نقل و انتقالات این فصل استقلال با سرمربیگری جواد نکونام اتفاق عجیبی افتاده است.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
هوادار تیمی غیرقابل پیش بینی نشان داده، آنها در لیگ مقابل پرسپولیس عالی بودند و جلوی استقلال ضعیف ظاهر شدند.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
واکنش پسر یک استقلالی به حضور پرسپولیسی‌ها سر خاک پدرش
فرزاد مجیدی نسبت به شرایط استقلال و حواشی دربی واکنش نشان داد.
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
زوج گلزنی استقلال در دهه ۸۰ و ۹۰ کابوس قرمزهای پایتخت بودند.
کمیته اخلاق از مدیران عامل و روابط عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای پاره‌ای از توضیحات دعوت کرد.
سرمربی تیم ملوان گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که استقلال را شکست دهیم تا پرسپولیسی‌ها خوشحال شوند.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید او به عنوان یک مدافع راست باید در ابتدا وظایف دفاعی خوب را به خوبی انجام دهد.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرین استقلال امروز تعطیل شد و بازیکنان این تیم بعد از بازی با ملوان و هم چنین ریکاروی 24 ساعت استراحت خواهند کرد.
در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
مهدی شیری که در پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت، فصل گذشته در بازی سوپرجام مقابل فولاد خوزستان اخراج شد و پس از آن از پرسپولیس کنار گذاشته شد و چندی بعد پیراهن فولادی‌ها را به تن کرد.
هواداران پرسپولیس استقبالی فوق‌العاده از اولین میزبانی تیمشان در لیگ بیست و یکم داشته‌اند.
در واقع نه هواداران پرسپولیس از این انتقال استقبال خواهند کرد و نه یحیی گل محمدی شاگرد سابقش را می‌خواهد. به این ترتیب رمضانی در صورت جدایی از استقلال باید دنبال تیم دیگری بگردد.
عده‌ای این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می‌خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می‌شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ