پیدا شدن آکنه و جوش‌های پوستی و همچنین چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست، یکی از علائم اولیه مصرف زیاد قند است. مطالعات نشان داده‌اند که افزایش سطح قند در بدن باعث افزایش ۳۰ درصدی رشد آکنه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. در این مطلب فهرستی از ۸ گیاه دارویی که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کنند آورده شده است.
بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.
اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس به نظر برسید، سعی کنید فضای مورد نیازتان را اشغال کنید و با استفاده از آن هم احساس راحتی کنید. این کار نشانه‌ی راحتی و اعتماد به نفس تلقی می‌شود.
عدل خو با عنوان این مطلب که ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
تغییر رنگ ناخن‌ها از سفید به آبی و سپس قرمز می‌تواند علامت سندرم رینود (Reynod) باشد. این سندرم باعث سردی نوک انگشتان دست و پا شده و به‌مرور احساس درد، بی‌حسی و سوزن‌سوزن شدن در دست‌ها ایجاد می‌شود. متخصصان معتقدند که این سندرم به دلیل اسپاسم یا گرفتگی عروق خونی و کاهش جریان خون ایجاد می‌شود.
کبودی در بدن به علت پارگی و عدم استقامت کافی رگ‌های خونی پیش می‌آید. اگر بدن شما بدون دلیل و به طور متعدد کبود می‌شود یعنی عدم وجود آنزیم‌ها و موادغذایی مفید در بدن. بهتر است به این موضوع اهمیت دهید؛ زیرا این موضوع در طولانی مدت، اثر خود را در افتادگی پوست نمایان می‌کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
مطالعات نشان می‌دهد که نوشیدن چای سیاه به کاهش وزن کمک می‌کند. یک مطالعه منتشر شده در مجله Food & Function نشان داد که در بین ۱۱۱ شرکت کننده بزرگسال، کسانی که سه فنجان چای در روز به مدت ۳ ماه می‌نوشیدند، کاهش قابل توجهی در وزن و سایز دور کمرشان داشتند. محققان معتقدند چای سیاه، متابولیسم چربی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند میکروبیوم روده را برای کاهش وزن بهبود ببخشد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
یکی دیگر از نشانه‌های افسردگی کودکان ترس و وحشت زیاد از مرگ یا بیماری خود یا عزیزان است. مثلا کودک از اینکه والدین خود را از دست بدهد، می‌ترسد و یا از اینکه به هر دلیلی دچار آسیب‌های جسمی شده و بمی‌رد، می‌ترسد.
کمتر کسی می‌توانید آرنج خود را زبان بزند. کتاب رکوردهای جهانی گینس می‌گوید به طور میانگین روزانه ۵ نفر تنها به دلیل داشتن توانایی زبان زدن آرنج خود، مدعی ویژه بودن‌شان می‌شوند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از افراد میانسال ممکن است بدون هیچ نشانه‌ای از بیماری قلبی در حال قدم زدن باشند، اما همچنان با خطر بالا حمله قلبی روبرو هستند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۸ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار پراکنده است و حداکثر دما بیست و یک درجه سانتیگراد خواهد بود
پ برای بسیاری مان این موقعیت پیش آمده؛ برای مراسمی حسابی به خود رسیده ایم و بهترین لباس هایمان را به تن کرده ایم، اما تصویر درون آینه شباهتی به خودمان نداشته یا حتی پیرتر از سن واقعی مان به نظر رسیده ایم.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
تشخیص دیابت نوع یک در کودکان برای والدین و سرپرستان کودکان و نوجوانان معمولا بسیار سخت است و علائم این بیماری آن‌ها را سردرگم می‌کند. مهم‌ترین نکته در این میان این است که علائم این نوع دیابت در کودکان به‌سرعت و ظرف یک تا چند هفته (کمتر از یک ماه) بروز می‌یابد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان دایره شانزدهم پلیس آگاهی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف تجاوز قرار گرفته‌اند.
بهبهان- مسئول آتش نشانی بهبهان گفت: خانواده هشت نفره ای که در رودخانه مارون گرفتار شده بودند، نجات و به محل امن منتقل شدند.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا از روز جمعه در مناطق مختلف استان اردبیل بین ۲ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.
فعالیت‌های هوازی مانند پیاده‌روی یکی از موثرترین راه‌ها برای پایین آوردن قند خون است و تحقیقات نشان می‌دهد انجام سه وعده ۱۵ دقیقه‌ای پیاده‌روی در طی روز بخصوص بعد از غذا در کنترل قند خون بسیار موثر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ