در پرتغال ادعا شده است که کریستیانو رونالدو از همسرش جورجینا رودریگز خسته شده و قصد دارد به زودی از او جدا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکا مودریچ از اینکه قرار است در بیشتر بازی‌های فصل نیمکت‌نشین باشد، چندان راضی نیست.
روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.
آنسو فاتی باور نمی کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.
اسپورت امروز نوشت که فرانک کسیه از رفتاری که در بارسلونا با او شده به شدت ناراحت است و حس می کند به او خیانت شده است.
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای معاوضه گاوی با امباپه، ستاره جوان بارسا شدیدا دلخور شده و دیروز در همین مورد با ژاوی حرف زده است.
هافبک ارومیه‌ای سپاهان بابت بی‌توجهی مسئولان این باشگاه گلایه خود را به شکل جالبی مطرح کرد.
در حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.
ملی پوش ایرانی روستوف از مسئولان استان بوشهر بخاطر عدم حمایت از تیم‌های فوتبال گلایه کرد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شد. از طرفی بخشی از هواداران سپاهان از این خرید استقبال کردند و بخشی دیگر به انتقاد از جذب آل کثیر پرداختند.
انتقال احسان پهلوان به سپاهان‌ و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.
بسیاری از کشور‌های عضو ناتو بن والاس، وزیر دفاع انگلیس را گزینه مناسبی برای جانشینی ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو می‌دانستند. والاس روز چهارشنبه تمایل خود را برای در دست گرفتن ریاست ناتو اعلام کرد، اگرچه بار‌ها گفته بود که "قرار نیست اکنون اتفاق بیفتد".
زلنسکی خواستار نقشه راه پیوستن کیف به ناتو قبل از اجلاس سران در ماه جولای در لیتوانی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم پیگیری مطالبات فصل جاری اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه گلایه کرد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال، معتقد است کارلو آنچلوتی از مدیریت رئال دلخور است و شایعات برکناری‌اش را متوجه آنها می داند.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
حال در شرایطی وزیر ارشاد خواهان اجرای کنسرت‌ها و رخدادهای هنری به صورت نامحدود و عادی شده که جامعه هنری در چهار دهه، مشارکت هنری آزاد و معمولی می‌خواست و شاید یکی از چندین دلخوشی و خواسته جوانانی که امروز معترض تعریف می‌شوند اجرا یا حضور آزادانه و بی‌دغدغه در همین رویدادهای هنری بود. چند نسل با آن خاطرات نه‌چندان خوشایند، طبیعی است که امروز نسبت به تن دادن به خواسته وزیر ارشاد اکراه داشته باشند .
به نظر می‌رسد حسینی هنوز از کیروش دلخور است و شاید یکی از دلایلی که باعث شد او به تمرین تیم ملی نرود، همین موضوع باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است
بازیکن سابق استقلال از رفتار عجیب باشگاه و یکی از پیشکسوتانش به شدت دلخور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ