اسپانیا در یک بازی ضدنژادپرستانه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان برزیل خواهد بود تا به این شکل، حمایت خود از وینیسیوس را نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، امشب برای آخرین بار قضاوت دیدار مایورکا و رایووایه‌کانو را برعهده خواهد داشت.
غیبت مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما در دومین بازی این تیم در مرحله پلی آف لیگ اسپانیا قطعی شد.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
باخت به بارسلونا و حذف از مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا، صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را درآورد.
تیم فوتسال پالما با حضور دو بازیکن ایرانی خود به مصاف تیم اینترمووی‌استار می‌رود.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
تکلیف گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم مشخص شد و تیم‌های ملی ژاپن و اسپانیا به مرحله حذفی رسیدند.
سرمربی ژاپن می‌گوید تیمش برای صعود به مصاف اسپانیا خواهد رفت.
جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا از پیروزی یک بر صفر مردانش برابر ژاپن در دور دوم مرحله گروهی روحیه گرفته است.
دنی اولمو می گوید اسپانیا به قطر آمده تا به فینال جام جهانی برسد و باید برای این هدف بهترین ها را شکست دهند.
بر اساس نتایج یک نظرسنجی در آلمان، بیش از نیمی از افراد اعلام کردند نمی‌خواهند بازی این تیم برابر اسپانیا را در جام جهانی ببینند.
سرخیو بوسکتس اطمینان دارد که اسپانیا مثل سال 2010 می تواند قهرمان جام جهانی شود.
وینگر تیم ملی فوتبال اسپانیا از اشتیاقش برای شروع بازی‌های این تیم در جام جهانی که نخستین آن برابر کاستاریکا است صحبت کرد.
خوزه لوئیس گایا روز گذشته در جریان تمرین مصدوم شد و دو بازی اول اسپانیا در جام جهانی را از دست خواهد داد.
نیکو ویلیامز، پدیده 20 ساله اسپانیا، شب گذشته پاس گل پیروزی‌بخش اسپانیا برابر پرتغال را به آلوارو موراتا داد. نیکو ویلیامز گفت که لوئیس انریکه قبل از ورودش به میدان به او اعتماد به نفس داده بود.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، معتقد است که اسپانیا پس از شکست برابر سوئیس خطرناک‌تر از همیشه است ولی اطمینان داد که برای تساوی وارد زمین نمی شوند.
تیم فوتسال پالما در هفته دوم لیگ دسته اول اسپانیا به مصاف پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها می‌رود اما بازی کردن دو بازیکن ایرانی پالما هنوز قطعی نیست.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ