باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی جالب توجه قصد دارد از بازیکنان تیم‌های جنوبی برای تقویت خود در لیگ برتر سود نبرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی به هواداران صنعت نفت آبادان وعده داد امسال از تماشای فوتبال این تیم لذت خواهند برد.
دیپلمات ارشد مجارستانی با معاون نخست وزیر روسیه تلفنی گفتگو کرد و گفت که عرضه نفت روسیه به مجارستان ادامه خواهد داشت.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران می‌گوید بلغارستان یک روز استثنایی رو مقابل شاگردانش سپری کرد.
الهلال عربستان پیشنهاد بسیار بزرگی به روملو لوکاکو داده است اما این مهاجم بلژیکی فقط دوست دارد برای اینتر بازی کند.
نیک مارسمن، دروازه‌بان اینترمیامی، به دلیل گزیدگی عنکبوت سه روز در بیمارستان بستری شد.
کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، از غیبت در فینال لیگ قهرمانان بسیار ناراحت است و این موضوع او را به فکر جدایی انداخته است.
مالک سابق باشگاه اینتر نسبت به فوت نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک مشهور میلان صحبت کرد.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: به خاطر هواداران هم که شده است باید دربی روز یکشنبه را پیروز بشویم.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
وزیر اقتصاد فرانسه با حمایت از موضع رئیس جمهور این کشور درباره تایوان، گفت که پاریس نباید صرفا به خاطر اتحاد با آمریکا، وارد مناقشه چین و تایوان شود.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به خاطر مسخره کردن بن گادفری مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
از آنجایی که ایران نگاه به شرق و اتحاد با روسیه را به عنوان خط مشی سیاست خارجی خود در پیش گرفته روابط تهران با اروپا در حال فروپاشی است. هم چنین، تداوم همکاری‌های نظامی تهران – مسکو امید احیای برجام را نیز در معرض خطر مرگ قرار داده است.
ستاره بدشانس تیم ملی فرانسه که به خاطر برخورد با ادوارد کاماوینگا در تمرین، جام جهانی را از دست داد، درخواست کرد تا توهین ها به کاماوینگا متوقف شود.
آیت الله مکارم شیرازی بیان کردند: ترویج تکفیر از خطرناک‌ترین نقشه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمن بوده که هنوز خطر آن به صورت کامل از جامعه اسلامی رفع نشده است؛ توطئه‌ای که هم یکپارچگی امت را هدف قرار داده و هم سعی در مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام در جهان دارد.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید که شاگردانش برای کسب نتیجه مثبت برابر العین، باید اشتباهاتشان را کاهش دهند.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ