محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان ینس بلوتنر، مشاور امنیت ملی آلمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
رئیس‌جمهور ساعاتی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
رییس‌ جمهور در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
رئیس جمهور به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت) به این کشور سفر می‌کند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.
نخست وزیر ارمنستان در پاسخ به دعوت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای سفر به ایران تا ساعاتی دیگر در صدر هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد تهران می شود.
دفتر جریان صدر شایعات منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی منبی بر دعوت این جریان به برگزاری تظاهرات در منطقه حنانه نجف را تکذیب کرد.
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
نخست وزیر عراق از دعوت مقتدی صدر برای توقف خشونت ها استقبال کرد و مسئولیت پذیری تمام طرف ها برای حفظ جان مردم عراق را خواستار شد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ