دولت آمریکا بار دیگر برنامه‌ای برای بازگشت به سازمان علمی و فرهنگی آموزشی سازمان ملل متحد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما به هرگونه توافقی در زمینه هسته ای با ایران نزدیک نیستیم و موضوع تبادل زندانیان از سایر مسائل کاملا جدا است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
منابع آگاه معتقدند که علت اصلی توقف مذاکرات فروش جنگنده های اف 35 به امارات، نگرانی آمریکا از دستیابی چین به فناوری این جنگنده ها است.
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده واشنگتن قادر به تخلیه ۸۰۰ هزار بشکه نفت ایران که در یک نفت‌کش توقیف شده هست نیست.
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
ترس از تکرار حادثه‌ای مشابه آنچه ششم ژانویه دو سال پیش به تحریک ترامپ در پایتخت آمریکا رخ داد و به تسخیر کنگره این کشور انجامید، باعث شده در اطراف دادستانی نیویورک تدابیر امنیتی برقرار شود.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آمریکایی‌ها نیروی هوایی ما را یک تهدید بالقوه برای خود می‌دانند و این ترس دلالت بر این دارد که آن‌ها با توان رزمی نیروی هوایی آشنا هستند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
هافبک سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس و تیم ملی صحبت هایش را نسبت به تفکرات تاکتیکی کی روش مطرح کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
دولت آمریکا از ترس واگذاری انتخابات میان دوره ای کنگره، طرح تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه را فعلا مسکوت گذاشته است.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده و ناتو نسبت به در اختیار داشتن تسلیحات هسته‌ای توسط روسیه احساس ترس دارند.
دو روزنامه‌نگار نشریه آمریکایی در کتابی که به‌زودی روانه بازار می‌شود، نوشته‌اند که رئیس جمهور سابق آمریکا «به دلیل قتل سردار سلیمانی، می‌ترسد که توسط ایران کشته شود».
پس از اینکه رئیس فدرال رزرو گفت، اقتصاد آمریکا تا زمانی که نرخ تورم کنترل شود، به سیاست پولی سختگیرانه نیاز دارد، قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازار‌های جهانی بیش از یک درصد کاهش یافت.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که آمریکا به خاطر ترس از این یمن موافق آتش بس است.
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟
مرگ مرموز پسر ایرانی در آب‌های ترکیه
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در گام دوم انقلاب با گام اول آن کاملا متفاوت است، گفت: ۳۹ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ