شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل جیکوبز در فینال دوی 100 متر مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست حاضر نخواهد بود.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
تنها نماینده شطرنج کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۳ باکو حذف شد.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
بردیا دانشور با قبول شکست از صعود به مرحله چهارم جام جهانی شطرنج بازماند.
امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش شده که نشان می دهد پیراهن کیلیان امباپه در حال جمع آوری از یکی از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید کاغذ از مسیر خدمات دولتی حذف شود و همه خدمات باید آنی و برخط شود.
تیم ملی زنان آمریکا با یک پنالتی سرنوشت ساز از جام جهانی 2023 حذف شد.
هیات رئیسه فوتیال نسبت به وضعیت باشگاه ها در لیگ برتر فصل پیش رو تصمیم گیری کرد.
سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
دیوان محاسبات کشور توقف دریافت «حق اشتراک تلفن ثابت مشغول بکار» و بازگرداندن مبالغ دریافت شده را ابلاغ کرد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می گوید: حذف هیچ از وعده های اصلی و میان وعده های غذایی روزانه و یا حذف هیچ یک از گروه های غذایی برای لاغر شدن از نظر متخصصان تغذیه مورد تایید نیست. بویژه حذف وعده شام فقط در کوتاه مدت ممکن است به درجاتی از کاهش وزن منتهی می شود . اما بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه ما باید از طریق وعده شام که البته باید در حجم کمتر از وعده های دیگر باشد و ٢ ساعت قبل از خوابیدن باشد ، به سلامت بدن آسیب خواهد زد. منبع: خبرآنلاین
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حباب سکه بزرگ تر شد، یورو توافقی در کف کانال 35 هزار تومان، ارزش سهام عدالت در اولین روز آذرماه چقدر شد؟، ترین های بورس امروز، انبار کدام صنایع بورسی خالی است؟، خبری مهم برای نمادهای گروه محصولات کاغذی، حجم مبنای کدام نمادها حذف می شود؟، افزایش سرمایه جذاب ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۴ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین دوشنبه آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
یک مقام مسئول دولتی گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است تا پول کشاورزان کلزاکار به‌موقع پرداخت شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ